Spørgsmål

Viasat Film kanaler dukket op som kodede DVB-C kanaler

Omdømme 7
Badge +6
Jeg er blevet gjort opmærksom på hos digitalt.tv, at 4 af Viasat Film kanalerne også er dukket op som kodede DVB-C kanaler og ganske rigtigt, de blev også fundet under en opdatering af kanal listen på mit Panasonic TV.

Men spørgsmålet er så til YouSee, hvad vil de 4 kanaler komme til at koste om måneden og hvornår kan der tegnes abo på dem?
99kr om måneden kan man jo ikke tillade sig tage for de 4 kanaler, for Viasat Series der er den 5de kanal i Viasat Film pakken, fik vi jo som erstatning for TCM.

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3
Kan lige tilføje, hvis altså "Mit YouSee" siden er fuldt opdateret, så figurerer de 4 omtalte kanaler ikke i det udvalg der kan vælges, hvis man har BlandSelv.
Går dog ikke ud fra, at det bliver muligt. Ville dog være helt fint med disse kanaler, som en slags plaster på såret, for alt det koks der har været det sidste lange styk tid, for folk der har BlandSelv eller valgfrie kanaler !
Mvh.
Omdømme 7
Badge +2
Viasat Film kanalerne kommer til at koste 99 kr. pr. måned...
Omdømme 7
Badge +6
Jorn-Hansen skrev:

Viasat Film kanalerne kommer til at koste 99 kr. pr. måned...

Det er da skørt, for det vil så betyde at nogle folk kommer så til at betale 2 gange for Viasat Series, hvis de tegner abo på Viasat Film pakken.
Det er det som man på godt gammel Dansk kalder at røvrende folk.

Så må dem der allerede har Viasat Series som erstatning for TCM have mugligheden for at indgå en lavere særpris.
Ellers må de smide den ukodede Viasat Series ud igen og så give folk noget helt andet som erstatning for TCM.
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Der er skrevet lidt om Viasat Film-pakken lige her:

Viasat Film hos YouSee

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S