Spørgsmål

Via Access card virker ikke - Yousee service.

Vores ene kort virkede pludselig ikke.
1. kontakt. Vi aktiverer kortet igen, prøv igen om 4 timer.
2. kontakt: Vi sender et nyt kort.
3. kontakt. Det nye kort virker først om 3 dage.
4. kontakt. Vi sender en teknikker, han skal ikke ind hos dig, men skal tilgå antenneforeningens udstyr.
5. kontakt. Teknikker ringer og siger han er der om lidt. Jeg siger det var ikke aftalen, du skal kigge på antenne foreningens udstyr? Men der er nogen hjemme på adressen. ( nu er min tålmodighed ved at være opbrugt.)
6. Modtager SMS om at aftale ny tid!!!
7. Ringer til support og beder dem få teknikkeren til at vende om. Det kan de tilsyneladende ikke. Selvom de har begået en fejl. Skal nu finde en dag hvor der kan være en hjemme,. Selvom jeg har forklaret at kortet ikke virke i et fjernsyn hvor et andet kort virker.

Tilsyneladende lukkes deres support sager uden at de reelt er løst.

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt, er træt af at vente på YOUSEE?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er flere ting der kan være fejl med. Det kan være manglende rettigheder på kortet, det skal fixes af You See, der kan være fejl på kortet, det skal ombyttes af You See, det kan være kortlæseren der er fejl på, ombyttes af salgsstedet hvis dækket af garanti, ellers anskaffes der en ny. Kan så også være en fejl på TVet der gør at der ikke kan afkodes, det vil dog være mindre sandsynligt.
Rettigheder har Yousee prøvet at rette flere gange.
Kortlæser + Tv virker med andet kort.
Vi har to kort + læsere (købt hos Yousee), så jeg er ret sikker på fejlen i kortet, eller i systemet der håndterer det.
Omdømme 7
Badge +6
Efter den beskrivelse, så er det fejl på kortet, kontakt You See. Herfra kan der ikke gøres noget.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Øv_en_service

Fejlmelding kan annulleres, og så må vi sende dig et nyt kort eller få det eksisterende til at virke.

Jeg beklager ulejligheden og markerer Radiomandens svar som bedste svar.
Kasper skrev:

Hej Øv_en_service

Fejlmelding kan annulleres, og så må vi sende dig et nyt kort eller få det eksisterende til at virke.

Jeg beklager ulejligheden og markerer Radiomandens svar som bedste svar.

Nu får vi besøg af teknikker i morgen. Efter endnu 2 opkald til YOUSEE. Så må vi se om han kan noget, telefon support ikke kan.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)