Svar

Verimatrix ViewRight

Hvorfor kan jeg ikke komme ind for at installer Verimatrix ViewRight siden virker ikke.

icon

Bedste svar af Vilhelm 13 januar 2015, 00:17

Der må være en fejl i det link som YouSee anfører til Verimatrix plugin'et.

Prøv et af de link der er anført på dette sted:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/problemer_med_plugin.aspx

Se original

10 Kommentarer

Jeg har samme problem. 

Får svaret: 404 siden findes ikke

mestery12 skrev:
Hvorfor kan jeg ikke komme ind for at installer Verimatrix ViewRight siden virker ikke.

Hej

På eget ansvar, men du kan prøve nedenstående:

Gå ind i fjern programmer og slet Verimatrix ViewRight. 

Derefter  fjernes to mapper manuelt på nedenstående måde.

Tippet har jeg hentet her. Kilde  og mit har virket siden i browseren Chrome

jros skrev i tdc forum:
Jeg fik også problemer meed ViewRight på et tidspunkt. Vi har 2 næsten ens computere, som kørte med samme version af ViewRight (ver 3.3.0.0) og pludselig virkede web Tv ikke på den ene. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men jeg fandt denne løsnig, som virkede hos os.

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og start Web Tv og installer den foreslåede plugin.

Prøv først Vilhelms link herunder, til yousee webside, det er sikkert mere korrekt end det jeg skriver.. ;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Der må være en fejl i det link som YouSee anfører til Verimatrix plugin'et.

Prøv et af de link der er anført på dette sted:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/problemer_med_plugin.aspx

Tak for hjælpen det link virkede

Men hvordan gøres det så med firefox?

Siden opdateringen den 8/1 har jeg ikke haft web-tv

Firefox mem-leaker vildt, men der sker intet andet end en flimrende app-ramme

Ganske enkelt ikke i orden yousee!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Webspeedkunde.

Du kan prøve at lave en systemtest.

Start med at logge ind i "Mit YouSee og klik derefter på dette link: http://yousee.tv/systemtest//?r=1

Findes der problemer, må du prøve at løse dem.

Hjælper det ikke, skal du muligvis slette programmet View Right fra Verimatrix og geninstallere det igen.

Meld tilbage.

Hej Vilhelm, jeg lavede den udmærkede system-test, og fik grønt over hele linien, bortset fra

"Ikke forberedt til web-tv-ude", som jeg anser for irrelevant

Ellers er alt tip top.

Så jeg

*af-installerede appen

*Gik ind og fjernede en 'VeriMatrix' mappe med en read-only beskyttet fil, manuelt

*Downloaded ny app

*Gen-installerede

Det giver nøgagtigt samme nedslående resultat

Voldsom memory-leak fra firefox, og flimrende app-omrids i browseren

Overhovedet ingen ændring

Det skidt virker simpelt hen ikke, og jeg føler mig snydt af yousee ! SNYDT! :///

øh snak med support eller fb eller mail til dem.
Og tjek under mit login hvad vilkår og muligheder du har på abb.
og hvad du er godkendt til.
Det skal være en dansk ip / udbyder. kan ikke bruges i udlandet.
og hvad abb. du har tv OG bredbånd. og type!
Er det windows OS og hvilken bit 32 eller 64 bit.
Og prøv http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand.aspx
Du skal have bredbånd efter 6 oktober og BREDBÅND fra yousee.
Det skal være 32 bit browsere for at plugin vil køre.
Viewright virker kun med 32bit browser.

Eftersom de fleste i dag kører med 64bit, burde de egentlig supportere dette, men her er et workaround der virker:

Gå til mappen c:programmerx86Internet Explorer       (std. m/Windows installation)

Find filen iexplore.exe

• Lav evt. en genvej til den i din Startmenu eller på skrivebordet, for bedre at kunne lokalisere næste gang.
  • Omdøb genvejen til f.ex: Yousee WebTV
Åbn genvejen ved at dbl-klikke - log ind på youseeplay osv.

Forudsætter at du allerede (forgæves) har installeret Viewright - så vil webplayeren fungere som den skal...

Det tog mig et par mdr. inden jeg fandt denne brugbare løsning, det er ikke god kundeservice vi har for meget af fra tdc/yousee, men sådan er det jo når man har fodlænke på sit tv-signal.

Husk at godkende dette som brugbart svar, så andre kan finde den samme løsning......

cpufan skrev:
Husk at godkende dette som brugbart svar, så andre kan finde den samme løsning......

Hej cpufan

Det er kun trådopretter der kan markerere ET svar som løsning, og da mestery12 allerede har godkendt et svar som hjalp ham, har jeg sat et mærke ved dit løsningsforslag, ligesom jeg også har sat mærke ved mit eget. På den måde kan tre gode svar blive markeret i een tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)