Svar

Vedr. Samsung BD-F8500 udsendelser., som periodisk fejler ved optagelse

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 248 kommentarer
Hejsa,

Sidste år købte jeg førnævnte recorder. Jeg har dog et irriterende problem, hvor optegelser periodisk går på fejl, og bliver stemplet med en rød ring, og hvor info til udsendelsen tekstes med "ugyldig indholdslicens", hvilke jeg ikke forstår noget af? Udsendelserne kan ikke afspilles normalt. Recorderen går i et uendeligt 1 sekunders loop i starten af afspilningen.

Harddisken er på 500GB, og jeg har efterhånden over 100GB optagelser som ikke virker, er stemplet med fejlen.

Jeg tænker på, om det kan være et Yousee "licens" problem eller et Samsung problem? Jeg hælder til Samsung problem, men eftersom jeg er i tvivl om Yousee's tv signal kan fremprovokere digitale optagelses problemer, så leder jeg  efter folk som måske kender til problemet. Jeg oplever tit, at jeg har bitte små lydudfald på flere kanaler, hvor jeg ikke aner hvorfor de kommmer. Jeg tænker det kunne ha' noget med sagen at gøre, men ved ikke om det er Yousee's signal den er gal med, eller det er Samsung recorderen (tuneren) der laver de små lydudfald?

Jeg har vedhæftet 3 billeder, som viser problemet:

[img]176i1010814104C642B1.jpg[/img]

[img]177i3FF1EA310F058059.jpg[/img]

[img]178i36756B840957904E.jpg[/img]

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 december 2015, 17:31

Det er ikke en fejl det er en feature. Der er ikke noget at gøre, det er sådan de maskiner opfører sig ind i mellem, har samme problem, heldigvis er der så genudsendelser, så er der chance for at det lykkes.

Fik på et tidspunkt en sludder for en sladder, at en Reset ville afhjælpe problemet, men det skete selvfølgelig ikke.

Den står også til snarlig skrotning.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er ikke en fejl det er en feature. Der er ikke noget at gøre, det er sådan de maskiner opfører sig ind i mellem, har samme problem, heldigvis er der så genudsendelser, så er der chance for at det lykkes.

Fik på et tidspunkt en sludder for en sladder, at en Reset ville afhjælpe problemet, men det skete selvfølgelig ikke.

Den står også til snarlig skrotning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tak for svaret Radiomand. Så er jeg lidt mere rolig, at det ikke kun er mig som har problemet  :)

Jeg fik i september måned sat nyt main-kort i den, eftersom jeg meget hyppigt havde fejl optagelser. Jeg havde nok omkring 60 fejloptagelser på den. Og havde hver uge 3-4 optagelser som gik på fejl.

Men med det nye mainkort, så har jeg kun haft 2 fejloptagelsr siden midt september. Så det har 100% hjulpet at skifte kortet i den. Men der kommer som sagt bare stadig (dog sjællendt) en enkel fejl-optagelse, hvilke jeg naturligvis godt kunne være for uden. Men det går an, så længe det ikke er mere hyppigt :)

Jeg har også prøvet alt med min F8500, og intet har kunne løse fejl-optagelses problemet . Først med ny hardware (mainkort), kunne jeg bruge den uden større mængde optagelsesfejl. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)