Spørgsmål

Valgfrie kanaler med kort

• Deltager
  • 1 kommentar
Valgfrie kanaler mm:

1) Er det rigtigt forstået, at man ikke længere kan få valgfrie kanaler uden boks (dvs. kun med kort)? Jeg har kikket efter valgfrie kanaler til svigermor, men det ser ud til at man kun kan få det med boks. Den har vi lige afleveret, fordi konceptet med både fjernsyn og boks er for kompliceret. Det var det også for min gamle far, der ringede et par gange om ugen og fortalte at han ikke kunne se fjernsyn.

Hvis ja:
2) Hvad sker der med mine kort? Vi har flere fjernsyn med kort og ønsker under ingen omstændigheder have boksen. Ikke fordi jeg som it-mand ikke kan finde ud af det, men fordi vi har rigeligt med dimser, og kortløsningen er fin.

Hvis nej:
3) Hvordan bestiller med det?

Vh BE

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Som udgangspunkt er det med boks, kontakt kundeservice, hvis det ønskes på den gamle måde.
De vil meget gerne leje en boks ud til dig, men man kan sagtens nøjes med kort.
Omdømme 7
Badge +4
Hvis der er tale om boks til 30,- så forstår jeg ikke dem der fravælger boksen.

Det er en helt nu måde at se TV på (forskudt) og at tænke på start tidspunkter, og så undgår man reklamerne
Omdømme 7
Badge +6
Precis, det er fremtidens TV måde, og væsentligt mere smart end et "Smart" TV på nogen måde kan være.
Omdømme 7
Badge +4
Ikke mindst når man med den kommende TV boks kan optage alle de kanaler på en gang, man har lyst til, som så også kan ses på PC, tablet eller telefon et andet sted i huset.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det er bestemt også værd at tage med i betragtning.
Omdømme 3
Badge
Prøv at læse indlæget fra BE50 igen.
"Genstartsbokse" er ikke for ældre mennersker.
Der går for lang tid med at servicere dem, og er begyndt at anbefale Boxer.
mvh
Ole
Omdømme 7
Badge +4
" fordi konceptet med både fjernsyn og boks er for kompliceret"

Man bruger jo netop kun boksen, som også styrer lyden på fjernsynet og tænder og slukker fjernsynet TILFØJET
Omdømme 7
Badge +6
Fremtiden bliver nok også på sigt at man skal have en boks for at kunne se TV.
Omdømme 7
Badge +4
Ja, når det bliver ren IP
Omdømme 7
Badge +6
Det eller andet er ikke et utænkeligt senarium.
mich skrev:

Det er en helt nu måde at se TV på (forskudt) og at tænke på start tidspunkter, og så undgår man reklamerne

Personligt er jeg træt af at tage mig til hovedet, når jeg hører om fejl og mangler ved deres boks. Selv om det kun er 30 kr, så gider jeg bare ikke. Mit behov for at se i deres arkiv får jeg dækket gennem deres app.
Omdømme 7
Badge +4
Logan skrev:

mich skrev:

Personligt er jeg træt af at tage mig til hovedet, når jeg hører om fejl og mangler ved deres boks. Selv om det kun er 30 kr, så gider jeg bare ikke. Mit behov for at se i deres arkiv får jeg dækket gennem deres app.

Så slemt er det heller ikke, og du spilder efter min mening, tid når du ser det i arkiv, reklamer m.m..fordi der ofte ikke kan spoles. Jeg bruger min boks utroligt meget ved at se forskudt
Der får jeg det meste dækket gennem min hdhomerun (optagelse på computer). Den understøtter dog kun de ukodede kanaler, men det er fint nok.

Men selv om jeg ikke havde haft den, havde jeg fravalgt boksen. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)