Spørgsmål

Ustabilt.


Jeg oplever, når jeg bruger Netflix, at den hele tiden vil genindlæse det jeg ser. Så er jeg nød til at gå ud af det og starte det igen. Humax box.
Tjekker jeg netværket er der ingen forbindelse til Netflix server 2 nw-2-5
Hvorfor? Og hvad kan jeg gøre? Har genindlæst Netflix det hjælper ikke

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
31103972 skrev:

Jeg oplever, når jeg bruger Netflix, at den hele tiden vil genindlæse det jeg ser. Så er jeg nød til at gå ud af det og starte det igen. Humax box.
Tjekker jeg netværket er der ingen forbindelse til Netflix server 2 nw-2-5
Hvorfor? Og hvad kan jeg gøre? Har genindlæst Netflix det hjælper ikke



Hej

Jeg tror godt jeg kan hjælpe, men har lige et spørgsmål.

"Tjekker jeg netværket er der ingen forbindelse til Netflix server 2 nw-2-5"
"Har genindlæst Netflix det hjælper ikke"

Hvordan gør du disse 2 ting på en Humax boks ?

"
Inde på Netflix i indstillinger, der står forbindelsestjek og genindlæs.
Omdømme 7
Badge +6
Det har intet med Humaxen at gøre, på den kan man som bruger ikke indlæse/geninstallere noget.
For at løse problemet, skal der gendannes til fabriksindstilling.
Omdømme 7
Badge +3
Radiomanden skrev:

Det har intet med Humaxen at gøre, på den kan man som bruger ikke indlæse/geninstallere noget.
For at løse problemet, skal der gendannes til fabriksindstilling.



Hvis der er noget der hedder indstillinger inde i netflix på humax boksen, så er den jo god nok.

31103972

Havde du mulighed for at tage et billede af din skærm og vedlægge det i dit svar ?
Omdømme 7
Badge +3
mich skrev:

Radiomanden skrev:

Det har intet med Humaxen at gøre, på den kan man som bruger ikke indlæse/geninstallere noget.
For at løse problemet, skal der gendannes til fabriksindstilling.



Hvis der er noget der hedder indstillinger inde i netflix på humax boksen, så er den jo god nok.

31103972

Havde du mulighed for at tage et billede af din skærm og vedlægge det i dit svar ?



Det behøver du ikke, jeg har et billede her



Husk hvis du laver en reset til fabriksindstillinger, så mister du optagelser og planlagte optagelser (noter det sidste ned på et stykke papir forinden)

Meld meget gerne tilbage, hvis du løser det ved en fabriks reset
Omdømme 7
Badge +3
mich skrev:

mich skrev:

Radiomanden skrev:

Det har intet med Humaxen at gøre, på den kan man som bruger ikke indlæse/geninstallere noget.
For at løse problemet, skal der gendannes til fabriksindstilling.



Hvis der er noget der hedder indstillinger inde i netflix på humax boksen, så er den jo god nok.

31103972

Havde du mulighed for at tage et billede af din skærm og vedlægge det i dit svar ?



Det behøver du ikke, jeg har et billede her



Husk hvis du laver en reset til fabriksindstillinger, så mister du optagelser og planlagte optagelser (noter det sidste ned på et stykke papir forinden)

Meld meget gerne tilbage, hvis du løser det ved en fabriks reset



Fik du løst problemet ved at resette til fabriksindstillinger ?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)