Spørgsmål

uønsket ændring af ens abonnemant til bondefangeri.

hvordan kan det lade sig gøre at man ringer ind for at få at vide hvor ens hdpakke blev af..
også de så bare smider en på fuldpakken.
jeg havde mellempakke med valgfri.
Og nu kan jeg ikke bruge min fortrydselsret siger de.
bondefangeri eller,?
jeg ville bare vide hvor kanlaerne var blevet af.ikke skifte noget...
h jan

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Børsting

Jeg kan se at der ikke er kommet gang i din tråd her.

Når det er sagt, så er det faktisk heller ikke noget dette bruger til bruger forum kan hjælpe med :)

Jeg er ked af at læse at der er sket en fejl og jeg vil anbefale at kontakte vores kundeservice igen hurtigst muligt for at få rettet op på dette.
Jeg var endda oppe i forretningen på Fisketorvet, rene ekspedienter, ikke nogen viden om noget. Kun Max indtjening, de sagde dengang jeg stadig havde Hd-pakken og lod mig betale de 210 pr. Kvartal siden 39-bland selv pakken kom, som jeg nu ville fjerne fra 39 pakken og få Viasat sport viaplay pakken, den danske filmskaber pakken og jeg har C more, Yousee kan godt trække penge automatisk fra mig gennem aftale og alligevel kan jeg ikke leje film lige pludselig, men det har da været ekstra besparende, men skide irriterende. Konflikt mellem google og Yousee betaling, kontokort registrering.? Håber en ansat kan besvare det om leje hvis i har hørt andre med lignende problemer. Måske en god FAQ om disse vigtige problemer jeg ikke er den eneste som har. For 9000.- om året vil man da godt have en vis service, jeg tager også på Fisketorvet og udspørger dem igen og samtidig ordner mit abonnement og sparer de 70 for Hd-pakken i stadig skriver på min regning, og ni faste IP som jo i lang tid ikke virkede, jeg har ikke kunne checke af gode grunde. Den bliver i også ved med at trække for. Jeg har stadig en ruter uden 5-gHz Wi-Fi, jeg har en D-Link 6 antenne hurtig Wi-Fi router, med 5-gHz wi-fi kan jeg lige så nemt komme på jeres net, alt opsætning gik automatisk, jeg udfyldte ikke noget, eller skal jeg tage min gamle Netgear CG3000 med og skifte til en ny. ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)