Undertekster til Science på ny boks

• Deltager
  • 1 kommentar
Undertekster kan ikke slås til og fra på den ny boks. Det betyder iflg. yousee at man ikke kan få undertekster på Science før en ny opdatering. 

Jeg går ud fra at boksen er testet intensivt inden release. Derfor kan det undre mig at yousee ikke har opdaget en så indlysende fejl. Ser frem til at det bliver rettet hurtigt.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er flere indlysende ting, såsom at kunne ligge extra tid til optagelser, favorit liste, TTV, bare for at give nogle exempler. Så er der også den store ting, og det er at få den til at virke i det hele taget.

Hehe, ja undertekster er måske et mindre problem hvis man slet ikke kan få boksen til at virke. Men det burde være indlysende at mulighed for undertekster, når de findes, er et must for både hørehæmmede og ikke sprogkyndige.

Jeg synes som helhed at boksen virker fornuftigt, men det er mig en gåde at man kan sende et halvfærdigt produkt på gaden når man har snakket om det i snart 2 år.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)