Svar

Undertekster til BBC

De danske undertekster er forsvundet på BBC BRIT. Kan jeg mon få dem igen på nogen måde?
icon

Bedste svar af Logan 5 marts 2016, 21:27

BBC Brit har fået løse undertekster, så man kan selv vælge om de skal vises eller ej ved tryk på en knap. På min fjernbetjening hedder knappen "subtitle".

Vi krydser fingre for at samtlige kanaler en dag får løse undertekster.

Se original

7 Kommentarer

BBC Brit har fået løse undertekster, så man kan selv vælge om de skal vises eller ej ved tryk på en knap. På min fjernbetjening hedder knappen "subtitle".

Vi krydser fingre for at samtlige kanaler en dag får løse undertekster.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, DVB Tekst er vejen frem, i stedet for Hardmatting, på DVB-T har DR kanalerne DVB Tekst, det har de jo ikke på YS.

Super det virker :-) 1000 tak for svar
Er der nogen der ved hvad knappen hedder på en Samsung fjernbetjening til en Yousee boks ?

kao skrev:
Er der nogen der ved hvad knappen hedder på en Samsung fjernbetjening til en Yousee boks ?

hvis du mener den nye Yousee-boks virker dvb-tekstningen ikke endnu.

Det skulle dog være på vej

:-I

Tak - jeg mente nu den gamle box som jeg af en eller anden grund ikke kan få fornyet (har nu prøvet i 3 uger).

Men det bekymrer mig en del at Yousee ikke er up-to-date med den nye box så de kan vise deres egne kanaler, selvom de så forsikrer at det er på vej.

Men jeg formoder at den gamle box slet ikke kan vise undertekster, når nu den nye ikke engang kan.

kao skrev:
Tak - jeg mente nu den gamle box som jeg af en eller anden grund ikke kan få fornyet (har nu prøvet i 3 uger).

Men det bekymrer mig en del at Yousee ikke er up-to-date med den nye box så de kan vise deres egne kanaler, selvom de så forsikrer at det er på vej.

Men jeg formoder at den gamle box slet ikke kan vise undertekster, når nu den nye ikke engang kan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den gamle boks kan heldigvis vise de valgfrie tekster - jeg mener du skal bruge knappen med lup-ikonet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)