Svar

Undertekster ny Yousee boks

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan får jeg sat undertekster på de udsendelser, hvor udtalen er utydelig ?

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 juni 2016, 11:20

Det er ikke muligt for nuværende, da den funktion ikke er aktiv, der ventes på en opdatering der løser det og andre problemer,skulle komme snarest.

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Det er ikke muligt for nuværende, da den funktion ikke er aktiv, der ventes på en opdatering der løser det og andre problemer,skulle komme snarest.

Hvad er status på overnævnt problem!
Omdømme 6
Badge +6
Der ventes på en opdatering, skulle komme snarest. Der arbejdes på det.
Omdømme 2
SNAREST, er åbenbart et vidt begreb i yousee's terminologi.
Der burde have været en opdatering der fiksede problemet med både manglende tekst tv og manglende undertekster etc.
for FLERE måneder siden, hvis de virkelig arbejdede så hårdt på tingene som de siger.
Det bør ikke være så svært at fikse det problem med underteksterne.

Personligt tror jeg ikke der bliver arbejdet specielt med det.
Yousee venter kun på folk bliver trætte af at spørge efter det, og så prøver de at lukke munden på folk med det der SNAREST "pladder".
Nu må der da for pokker ske noget!!!
I får en stor tommel NED!
Badge
Hej. jeg er meget ny bruger af You-see og har en vis optimisme til at det fungerer,
da opdateringen kom med undertekster, rettede jeg i menuen, der skete ingenting,
i det hele taget kan jeg overhovedet ikke få tekst tv på tv med min you-see fjernbetjening,
jeg kunne meget ønske mig at det ville fungere, og i særdeleshed med tekst til nogle danske
udsendelser, både optagede og live, men intet virker, det er lidt surt, da det fungerede på Boxer,
men jeg ser større muligheder her ved you-see. Altså hvis det virker??
Isnah
Omdømme 6
Badge +6
Der kan bruges TTV på Live udsendelser, via kanalernes TTV undertekst sider, men der kan ikke bruges TTV på optagede udsendelser, det er kun muligt på de kanaler der bruger DVB tekst.
Badge
Tak for svaret, men er det muligt at det kommer, når jeg læser noget fra denne tråd, står der at det er muligt at sætte tekst både i live-og optagede udsendelser og som enten har været pauset eller spolet.

Men jeg er bestemt ikke nogen ørn udi dette univers, men igen tak for svaret,
Omdømme 6
Badge +6
Som skrevet det kan gøres med DVB tekst men ikke TTV tekst, som f.eks DR og TV 2 bruger.
Badge
Desværre aner jeg ikke hvad DVB tekst er og er det noget der kan slås til/fra på you-see boksen??
Mvh Isnah
Omdømme 6
Badge +6
Det bruges på f.eks BBC kanalerne, Discovery Science, Animal Planet, CBS Reality og andre.
Badge
Igen tak for oplysningerne, men er der snart mulighed for at det kommer til
you-see kanaler, primært de danske, som en har beskrevet er lyden/udtalen er
ikke altid optimal, og da jeg næsten ikke ser live-udsendelser, er det rimeligt irriterende.
Men jeg håber at det snart kommer i en nær opdatering???
Isnah
Omdømme 6
Badge +6
Seneste information angående TTV på optagelser er at det IKKE bliver implementeret.
Badge
Det er jeg meget træt af at høre, hvis ikke you-see spekulerer i fremtiden,
men jeg må jo så overveje om jeg vender tilbage til BOXER.

Men Tak igen
ISNAH
Omdømme 6
Badge +6
Der er en ny på vej som vil erstatte den nuværende som hovedboks, kommer snart, hvordan det er/vil være på den vides ikke.
Omdømme 2
Badge
Og med vores kendskab til Yousee så sker det sikkert ikke 😉
Vi er gået glip af så meget dansk underholdning fordi vi ikke kan optage ttv og vi har ikke valgt at være hørehandicappet, men Yousee har bevidst valgt ikke at gøre noget for os.
De lovede at det ville komme i en senere opdatering sidste sommer.
Jeg tror ikke de har bestilt den nye boks med denne mulighed for de er ligeglade med os 800.000 danskere som har brug for tekster

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)