Spørgsmål

Undertekst

Jeg har undertekst på alle kanaler bortset fra Viasat History. Jeg kan ikke få undertekst på mit fjernsyn, men har undertekst på min iPad og iPhone

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Modtagelse direkte på TV.? Så skal du ind i menuen og aktivere undertekster.
Det er gennem et Yousee boks and det er kun Viasat History. Jeg har undertekst på alle andre kanaler.
Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen.? Det er ikke muligt med tekster på den endnu, det skulle komme inden længe.
De skal under ingen omstændigheder sætte tvungne undertekster på Viasat History (eller andre kanaler for den sags skyld) - det er en af de få kanaler jeg kan få lov at være fri
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der skulle komme Hardmatting tekster på, så er det udbyderen der gør det, derved kan formidleren (You See) ikke holdes ansvarlig. Det vil dog næppe ske af tekniske grunde.
Yuosee vælger vel selv - eksempelvis vælger de ZDF med tvungne undertekster, mens eksempelvis Stofa ikke gør. Så jo, Yousee har et ansvar et godt stykke hen ad vejen.

Og kudos til Yousee for at vælge tvungne undertekster fra på bl.a. BBC Brit på den nye boks - ros skal de have når de gør noget godt :)
Jeg mangler også undetekst på Viasat Nature. Der er undertekst på mange andre kanaler!
Kan jeg selv hente undertekst på et bestemt program?
Der er åbenbart flere kanaler der ikke viser undertekst.
Omdømme 7
Badge +6
Som jeg skrev tidligere i tråden er det ikke muligt, da den opdatering ikke er kommet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)