Svar

Umuligt at slette serieoptagelser fra Samsung-boksen...

• Deltager
  • 7 kommentarer
Kunne men ikke gøre det muligt i en fremtidig opdatering, at man kan slette alle programmer i en serieoptagelse?

Som det er i dag, skal man slette programmerne enkeltvist fra Samsung-boksen - eller gå til den anden yderlighed og formatere harddisken.

Jeg har eksempelvis en serieoptagelse/mappe med 150 optagelser i, hvor jeg så skal gå ind på hver enkelt og trykke slet og bekræfte. Det vil tage en 5-6 timer at slette alle vil jeg tro...

Det kan ikke være så svært at gøre det muligt at slette hele mappen/serieoptagelsen på en gang f.eks. ved at man trykker stop, når man står på mappen eller lignende.

På forhånd tak!

/Søren

icon

Bedste svar af joern 30 oktober 2015, 21:44

a15995 skrev:
Kunne men ikke gøre det muligt i en fremtidig opdatering, at man kan slette alle programmer i en serieoptagelse?

Som det er i dag, skal man slette programmerne enkeltvist fra Samsung-boksen - eller gå til den anden yderlighed og formatere harddisken.

Jeg har eksempelvis en serieoptagelse/mappe med 150 optagelser i, hvor jeg så skal gå ind på hver enkelt og trykke slet og bekræfte. Det vil tage en 5-6 timer at slette alle vil jeg tro...

Det kan ikke være så svært at gøre det muligt at slette hele mappen/serieoptagelsen på en gang f.eks. ved at man trykker stop, når man står på mappen eller lignende.

På forhånd tak!

/Søren

Når du står på alle optagelserne i en serie - altså INDEN du går ind til den enkelte optagelse - skal du prøve at trykke på den røde optageknap.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

a15995 skrev:

På forhånd tak!

/Søren

Når du står på alle optagelserne i en serie - altså INDEN du går ind til den enkelte optagelse - skal du prøve at trykke på den røde optageknap.

Tusind tak, Jørn. Det virkede. Det har jeg savnet længe :D

/Søren

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

a15995 skrev:
Tusind tak, Jørn. Det virkede. Det har jeg savnet længe :D

/Søren

Godt det lykkes.

Gider du godt at klikke på "Accepter som løsning", så andre med samme problem kan se, at problemet er løst og hvordan?

Ja, sker nu.

Irriterer mig bare, at Yousee's tekniske support ikke kunne give mig svaret, men så kan de jo læse her...

/Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P