Svar

Umuligt at optage C-more Golf på ny tv-boks?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har lige fået den nye YS-4000 (ingen harddisk, men 250 timer optagelser på nettet).

Den fungerer genialt - bortset fra at en enkelt kanal C-more Golf kun kan ses live og ikke kan optages. Når man forsøger kommer den med meddelelsen "Desværre ikke muligt at optage 451 X-PVR".

Samme kanal kan ikke ses i arkivet - så det skyldes nok rettigheder - og dermed ikke muligt at løse med den nye boks?
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 januar 2018, 22:48

Korrekt, det ser ikke ud til at være muligt, det er dog ikke noget der kan gøres noget ved på dette forum, der skal tages kontakt til You See.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Korrekt, det ser ikke ud til at være muligt, det er dog ikke noget der kan gøres noget ved på dette forum, der skal tages kontakt til You See.
Omdømme 5
Badge +1
De har jo bare glemt at fortælle os hvilke kanaler der nu ikke kan optages på den nye YS-4000 box.
Det er godtnok dårlig kundeservice !!!

Foreløbig har jeg fundet 8 kanaler der ikke kan optages på den nye, men godt på de gamle

Så jeg har sgu opsagt mit cmore hos yousee.
Omdømme 7
Badge +7
Det er rigtigt at C More ikke kan optages, det er der komme information om, det er jo heller ikke nødvendigt, da det indhold ligger On Demand i film og serier.
Omdømme 5
Badge +1
Men hvad med de andre kanaler der ikke kan optages fra nu ?
Og flere af dem kan ikke engang ses fra app eller web :S
Omdømme 7
Badge +7
Hvilke kanaler.?
Omdømme 5
Badge +1
Alle c more inc golf, hustler hd, lokal tv, blue hustler og playboy og tcm da den existerede

De siger det er rettigheder, men hvad med at yousee fortæller os kunder det FØR vi køber et produkt.

Og de fortæller det jo heller ikke efter vi køber et produkt som den nye box.
Omdømme 7
Badge +7
At C More kanalerne ikke kan optages er der meldt ud om, Hustler og Playboy kan ikke optages, Lokal Kanalen kan optages. Lokal TV er også på App, men der haves ikke Lokal TV.
Alle de nævnte kanaler er på App.
Omdømme 5
Badge +1
Jeg har aldrig kunne se de kanaler på android app (de er i listen) og jeg tvivler faktisk på at du har dem i bland selv og tilkøb.

cmore virker fint i app men kan ikke optages på YR-4000 hvilket de IKKE har fortalt før jeg fik den
Omdømme 7
Badge +7
Har alle de nævnte kanaler. Det er jo ligemeget med at optage C More film kanalerne og Serie, da alt det er On Demand, og om skrevet er der meldt ud at disse kanaler netop fordi indhold er On Demand ikke kan optages.
Omdømme 5
Badge +1
Så du kan afspille hustler hd på din mobil ? Så er du nok den eneste der kan det, men selvfølgelig kan det være en intern personalegode i yousee at man har alle kanaler og kan se det hele :D
Du svarer jo ikke på mit spørgsmål og som trådstarter skriver kan golf IKKE optages eller ses i arkiv
Omdømme 7
Badge +7
C More Golf kan ikke optages, det har jeg skrevet efter det blev afprøvet, og nej arkiv har den heller ikke.
Jeg er sammen med andre, tester for You See, derudover er der ikke andet forhold.
Tak for info. Jeg må så holde liv i den gamle Samsung boks for at kunne opdage C-More Golf.

Kvaliteten af "optagelserne" fra Internettet er øvrigt pt. ikke særlig god hos mig og specielt ikke god nok til at se bevægelser som fx sport. Der er en klar forringelse i forhold til live-tv og det gamle boks. Det gælder, selv om jeg har skiftet fra trådløs til fastopkoblet Internet (25Mb) og hverken har problemer med at se live-tv via boksen eller fx 4K Netflix på TV'et via Internetforbindelsen.

Hvis det ikke løser sig, starter jeg nok en anden tråd for at høre om andre har det samme problem - eller endnu bedre en løsning, så boksen også kan bruges til at opdage sport :-)
Omdømme 7
Badge +7
Alle har den samme kvalitet på optagelser som er lige under 5 Mbit/sec, kvaliteten vil blive hævet, men næppe på alle kanaler på en gang. Kvaliteten er den samme på udsendelser i Arkiv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)