Umuligt at bestille den nye TV-boks?!


Hvorfor har Yousee gjort det nærmest umuligt at bestille den nye TV-boks? Jeg bestilte den nye TV-boks for 1.5 uges tiden siden i telefonen via Yousee kundeservice. Jeg fik af vide, at jeg ville modtage en ordrebekrætelse samt leveringstidspunkt ummiddelbart efter samtalen, men jeg modtog intet. Jeg kontaktede dem så for en uges tid siden på mail, hvor de henviste til en pakke som var sendt med Post Danmark. Det viste sig så, at pakken overhovedet ikke var til mig, da modtageradressen var en helt anden.

Jeg prøvede derfor endnu en gang at kontakte dem for et par dage siden, men jeg har stadig ikke modtaget noget fra dem.

Det virker som om, at de prøver at holde kunderne hen med dårlige undskyldninger. Har sjældent oplevet en så ringe kundeservice.

Er jeg den eneste der nærmest ikke kan få lov til at få den nye boks? - Jeg kan ikke se nogen steder, at den kan bestilles direkte på Yousee.dk?

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg var nede i en TDC butik den første dag, synes du skulle prøve det. Deres hjemmeside er ramt af IT problemer.

Min erfaring er tilsvarende, kontaktede dem via hjemmesiden.

Blev ringet op umiddelbart, men han kunne ikke tage imod ordren (noterede dog alt).

Blev dagen efter ringet op af en anden der tog imod ordren, derefter intet...

Kontaktede dem på mail, derefter stadig intet...

mich skrev:
Jeg var nede i en TDC butik den første dag, synes du skulle prøve det. Deres hjemmeside er ramt af IT problemer.


Kunne da godt være jeg skulle prøve det. Fik du en boks med hjem med det samme?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja den 18.04 for 5 uger siden, og du sparer 99,- i forsendelse

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Ja, men her er der tale om levering.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Ja, men her er der tale om levering.

Som de måske sætter i stå med denne formulering

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg havde en TDC-butik tæt ved hvor jeg bor, og dér fik jeg min tv-boks den 18. april, og den fungerede fra første dag og siden.

Men nu er TDC-butikken lukket og Fona i samme gade er også væk. Fona var YouSee-forhandler. Er der nogen der ved om YouSee-forhandlere har med udlejning af YouSee's tv-boks, så man kan få boksen af dem?

El-giganten er nemlig YouSee-forhandler, og min Fona-butik erstattes af Elgiganten.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Ja, men her er der tale om levering.

Som de måske sætter i stå med denne formulering

Du er bedrevidende på mange områder. Det kæ'r dig ikke. Du behøver ikke at tolke på alt. Er det ikke noget du ved noget om, så vil du ha' skriftlig dokumentation om det. F. eks. da du ville vide om recordere.dk havde det på skrift.

Du kommer med mange gode indlæg. Ja, rigtig mange, men tro og bare negan i mellem på andre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Ja, men her er der tale om levering.

Som de måske sætter i stå med denne formulering

Du er bedrevidende på mange områder. Det kæ'r dig ikke. Du behøver ikke at tolke på alt. Er det ikke noget du ved noget om, så vil du ha' skriftlig dokumentation om det. F. eks. da du ville vide om recordere.dk havde det på skrift.

Du kommer med mange gode indlæg. Ja, rigtig mange, men tro og bare negan i mellem på andre.

Til gengæld kan jeg også se på facebook, hvor mange kunder der er utilfredse med servicen, hvor mange der aldrig får svar og jeg kan se, hvordan Yousee slet ikke kan følge med at svare deres kunder, skulle have svar næste dag, men der går ofte 2  eller 3 uger eller mere.

Det skinner igennem, at mange medarbejdere slet ikke er klædt på til at kunne servicere kunderne med boksen.

Derfor, ja det er et gæt, men jeg kunne godt forestille mig, at man har måttet træde ned på bremsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Har netop fået info fra YouSee beregnet til vores forening, da vi har indgået aftale om boksen. Nedenstående et uddrag af infoen:

"I de første uger har der været stor interesse for tv-boksen. Det er vi selvfølgelig glade for. Men desværre betyder det, at bestillinger på tv-boksen har en længere leveringstid i den kommende periode."

Det er selvfølgelig ikke det samme som, at der heller ikke er bokse på lager i de fysiske butikker.
     

 

Måske ikke, men det kan også være pga.  massive problemer med at få dem regsistreret i deres IT system

Ja, men her er der tale om levering.

Som de måske sætter i stå med denne formulering

Du er bedrevidende på mange områder. Det kæ'r dig ikke. Du behøver ikke at tolke på alt. Er det ikke noget du ved noget om, så vil du ha' skriftlig dokumentation om det. F. eks. da du ville vide om recordere.dk havde det på skrift.

Du kommer med mange gode indlæg. Ja, rigtig mange, men tro og bare negan i mellem på andre.

Til gengæld kan jeg også se på facebook, hvor mange kunder der er utilfredse med servicen, hvor mange der aldrig får svar og jeg kan se, hvordan Yousee slet ikke kan følge med at svare deres kunder, skulle have svar næste dag, men der går ofte 2  eller 3 uger eller mere.

Det skinner igennem, at mange medarbejdere slet ikke er klædt på til at kunne servicere kunderne med boksen.

Derfor, ja det er et gæt, men jeg kunne godt forestille mig, at man har måttet træde ned på bremsen

Det ville klæ' dig at udtrykke dig med et spørgsmål: Kunne det være fordi de ønsker at træde på bremsen p. g. a. deres problemer med IT systemet?

I øvrigt, skal man vel også i et vist omfang lade FB være FB og YouSee Forum være YouSee Forum. I mit system er FB ikke over dette forum.

Har din forening stadig ikke indgået aftale med YouSee om boksen? Grunden til, at jeg fik omtalte info fra YouSee, er at  min ejerforening har indgået aftale om boksen med YouSee. Fik infoen som jeg får alt, der vedrører foreningen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Nej, min forening har ikke fået mailen

Foreningen har heller ikke skrevet aftalen under, idet forwningen ikke vil binde os til 2019

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)