Spørgsmål

UHD 4K

Hvornår tilføjes Viasat sport I 4K UHD til programvalget?
Har set STOFA starter jan. 2017.

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
ForumBruger134 skrev:

Hvornår tilføjes Viasat sport I 4K UHD til programvalget?
Har set STOFA starter jan. 2017.

I hvert fald ikke inde for de kommende år, mig bekendt så understøtter Yousee's egen boks heller ikke UHD.
De har snakket om et eller andet, som skal komme i 2018. Det kan være UHD bliver en del af det. Hvem ved?
Omdømme 7
Badge +4
Så skal Yousee også lige have plads til lidt flere HD kanaler som f.eks. BBC World News og CNN, og DR2 der kulle komme næste år udover DRK
Omdømme 7
Badge +7
Det er måske muligt, at den nye TV boks vil kunne trække UHD kanaler fra internet på sigt.
Omdømme 7
Badge +4
Slangefar skrev:

Det er måske muligt, at den nye TV boks vil kunne trække UHD kanaler fra internet på sigt.

Den skal kasseres i 2018

Så kommr der en helt ny, som dækker Danmark og Norge
Omdømme 3
mich skrev:

Slangefar skrev:

Den skal kasseres i 2018

Så kommr der en helt ny, som dækker Danmark og Norge

Så kan vi igen se en masse penge smidt ud af vinduet, hvorfor gør de aldrig arbejdet ordentlig første gang, nå ja det jo Yousee
Deres plan... UHD ligger som IPTV

Flere har klaget over FM-sluk. Hvor mange mon klager, når vi kommer til DVB-C-sluk i step 3? :)
Omdømme 7
Badge +4
Tja, så skal alle modstanderne af TV bokse finde en anden udbyder
Omdømme 7
Badge +4
Har du en kilde ?
Kilden til grafikken er en PDF, udgivet af Yousee. Jeg ved ikke lige, hvor jeg har den liggende.
Jeg har set en anden grafik, hvor de forventer 20% af deres kunder stadig er på DOCSIS 3.0 i 2020. Så step 3 er et par år væk. Meget kan desuden også nå at ske... :)
Omdømme 7
Badge +6
Man skal i hvert fald ikke satse på at DVB-C2 vil blive lanceret på noget tidspunkt.
Som det pt. ser ud, så er det åbenbart blevet droppet i Europa. Tyskerne var de eneste der testede det, hvilket var Kabel Deutschland. Det blev stoppet kort efter at Unitymedia købte dem.
Producenter af high-end TV'ere, hvor i de tunere ellers befandt sig på det tyske marked, har droppet C2 tunerne i deres nyere UHD modeller.
PVR's med en C2 tuner ser man pratisk talt heller ikke længere på det tyske marked.
Stofas test med UHD kører på DVB-C. Yousee kunne i teorien gøre det samme.
Omdømme 7
Badge +6
Logan skrev:

Stofas test med UHD kører på DVB-C. Yousee kunne i teorien gøre det samme.

For lidt plads på nettet til det som en alm. TV kanal. Det har altid været den største hæmsko for Yousee, fordi de (ja undskyld kære Yousee men..) er lidt for desperate for at vil tilbyde så mange TV kanaler som overhovedet bare mugligt til kunderne. Den slags medfører mangel på plads til at boltre sig på.

Men lavede de en kratig oprydning i mindretals kanalerne, både i den store pakke, som ekstra kanaler og specielle program pakker så mindst 50% af dem røg ud, så ville det gøre underværker.
Omdømme 7
Badge +6
Så længe der kun er en læderkugle sparke kanal så er der jo ikke videre interessant med UHD, det vil stille sig anderledes når der bliver noget at vælge i mellem, men det går der vel noget tid med før det kommer.
Omdømme 7
Badge +6
Radiomanden skrev:

Så længe der kun er en læderkugle sparke kanal så er der jo ikke videre interessant med UHD, det vil stille sig anderledes når der bliver noget at vælge i mellem, men det går der vel noget tid med før det kommer.

Ja det ville sikkert hjælpe på det, hvis den kanal også havde film og TV serier på programmet i UHD, i stedet for at fokusere rent på sport.
Sports kanaler mener jeg selv at vi har rigeligt af i forvejen hos Yousee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)