Svar

UFC på Cmore Extreme

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej

Jeg har gennem flere år set UFC på Canal8, men nu er det blevet flyttet til 9'eren, og her må de vist ikke sende det direkte på grund af at den har hjemme i England. Jeg er så ved at kikke på alternativer, og kan her se at der også er UFC på Cmore Extreme, men hvordan virker dette.

Mener at kunne læse mig til at jeg skal have en kort og det skal sættes i mit tv - men betyder det så ikke, at jeg IKKE kan optage det i mit mediacenter, eller vil det også kunne registrere at jeg har adgang til denne kanal, så jeg kan optage de udsendelser med UFC, så jeg har mulighed for at se.?? Mediacentere er jo forbundet til antannestikket i væggen og har altså ikke forbindelse til det kort der sættes i tv'et.

Mvh.

Yang

icon

Bedste svar af yang 15 juli 2015, 09:33

Må da håbe at Yousee har fået et prisnedslag for de ringere kanaler efter den 1. juli, som så kan komme os tilgode ved en prisnedsættelse. Det eneste dette selskab fremover vil sende er Superliga og ellers kun genudsendelser på resten af sendefladerne på alle deres kanaler. Håber at yousee sætter dem stolen for døren og truer med at tage disse kanaler af paletten - hvorfor betale for genudsendelser igen og igen.!

Se original

22 Kommentarer

Jeg sidder med samme problem. Har dog bland selv, og for 14 dage siden kunne jeg vælge c more extreme men det er ikke muligt i dag. Hvad sker der lige yousee? Skal man så punge ud med endnu 179 eller 199 kr for youbio eller cmore pakken? Bare for at kunne se UFC live? :mansad:

Hej

Jeg har kanal som Frit valg på Kanal 318

Har haft fat i yousee i dag, men de kan ikke svare på om jeg kan få Extreme. Den ene sagde at jeg skulle have deres cmore-pakke, men som jeg kan se det så er extrem ikke en del af denne pakke. Den næste jeg talte med kunne ikke finde ud af det så han vender tilbage i morge.
Jeg har også haft fat i Yousee igår d. 8 juli. Jeg fik af vide jeg ikke længere kunne købe cmore Extreme, da den netop var udgået af Yousees kanaludbud. En kammerat blev tilgængæld samme dag (igår onsdag d 8 juli) oplyst man kunne få den gennem cmore pakken på Yousee men på hjemmesiden fremgår den ikke. En anden kammerat har stadig Cmore Extreme via bland selv pakken. Forvirret? Ja jeg er. Håber snart Yousee bliver klar i spyttet herpå og giver alle sine kunder de samme muligheder for at købe Cmore Extreme og ikke kun dem der har nået af få det med i bland selv pakken for få uger siden. Vil I venligst svare herpå inden lørdag nat hvor Connor og lille Mendes mødes i 8 kanten?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg kan heller ikke finde C More Tennis eller C More Extreme i YouSee's udbud af Ekstrakanaler/Bland Selv-kanaler.

Men begge kanaler vises i YouSee's programoversigt (EPG) på kanalpladserne 317 og 318 . Fx er UFC med i oversigten for i dag fra kl. 21.00.

Jeg kan huske at kanalerne har kostet 30 kr./md. som Ekstrakanaler.

Mon de to kanaler udgår?

Skrev til Cmore i aftes og de skrev retur at de har ikke rettighederne til Extreme, da de har solgt dem sammen med Canal8 og 9 til SBS, så de kunne ikke sælge det til mig, så det er nok også det som Yousee fortæller mig idag (havde lovet at ringe tilbage her til morgen, når de havde undersøgt det, men her kl. 11.00 er der stadig ingen tilbagemelding)

Det er simpelthen ringe at Canal9 overtager UFC og så ikke ved at de vil få problemer med 95% af alle de liveudsendelser der vil komme - går ikke ud fra at Yousee har givet ret meget for denne Canal9, da det jo kun er genudsendelser de køre hele tiden.

Av av det er en dårlig nyhed og en markant forringelse af muligheden for at se UFC til en fornuftig pris. Ingen cmore Extreme, ingen kanal 8 og ingen UFC live på Eurosport Danmark som ellers først meldt ud via Yousee mail til kanal 8 kunder. "UfC live" retur til kanal 9 bare ikke live men en uge forskudt. Æv. Æv :-( Krydser fingre for Discovery snarest får forhandlet bedre rettigheder. PPV via UFC app er vildt dyrt. Nogen som er lykkedes at få yderligere info ud af Yousee?
Jeg har Extreme øjeblikket som BlandSelv valg her d. 1/7. Men da den næsten udelukkende viser UFC ;) og har mange huller i ifl. EPG'en uden udensendelser, så har jeg frameldt den pr. 31/7.

Magen til mangelfuld og kedelig kanal, skal man imo lede længe efter. 

Ej det forstår jeg ikke - især som det tyder på (Yousee har stadig ikke givet et klart svar) at det ikke er muligt at tilvælge kanalen igen. For at kunne se UFC herunder UFC live ville jeg gerne give kr. 50-75 om måneden :-) Yousee har I stadig ikke et svar klar på hvordan det er muligt?
Har her kl. 10 ringet til Yousee, og de kunne ikke svare på det, men de ville undersøge og vende tilbage. Her kl. 14 ringede jeg til dem igen, og fik en medabejder, som først sagde at man ikke kunne få cmore extreme, men da jeg sagde til ham at der var nogen der havde kanalen i dag, så sagde han "lige et øjeblik", og så kunne jeg lige pludselig få kanalen - så han ville sende mig et kort til kr. 30 om måneden - håber så at det når frem til i morgen - men det gør det næppe.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg begriber ikke at YouSee ikke tager sig sammen og får informeret bedre om sit udbud og ændringer heri.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle

YouSee sælger ikke længere C More Extreme og har ikke gjort det siden d. 30 juni 2015.

Eksisterende kunder der tidligere har tilkøbt C More Extreme, kører dog fortsat videre med kanalen på deres abonnement.

Årsagen til at C More Extreme ikke længere kan tilkøbes, er at rettighederne har skiftet ejer til Discovery Networks.

Vi har fået følgende udmelding fra Discovery Networks angående UFC, som mange har spurgt til, hvor disse events nu kan ses:

I forbindelse med Discovery Networks overtagelse af Canal 8 Sport og Canal 9 er kanalerne nu underlagt de engelske Ofcom regler (omkring visning af voldeligt indhold), hvilket på nuværende tidspunkt ikke gør det muligt at sende UFC LIVE lørdag nat. Kampene vises i stedet den følgende fredag kl. 23 på Canal 9. Der arbejdes i øjeblikket på en løsning, så det igen bliver muligt at vise UFC LIVE lørdag nat.

/Kasper

Omdømme 3

Badge
Tak for udmeldingen om C More Extreme,
  • .

Hvilke planer er med for C More Tennis, som jeg nævnte i et tidligere indlæg i denne tråd, og som heller ikke fremgår af udbuddet af Ekstrakanaler? 

I TV-guiden for onsdag 15/7 ser jeg at C More Tennis har motorsport, UFC og kampsport. Er det korrekt?

• Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Vilhelm skrev:

Tak for udmeldingen om C More Extreme, @Kasper.

Hvilke planer er med for C More Tennis, som jeg nævnte i et tidligere indlæg i denne tråd, og som heller ikke fremgår af udbuddet af Ekstrakanaler? 

I TV-guiden for onsdag 15/7 ser jeg at C More Tennis har motorsport, UFC og kampsport. Er det korrekt?

Hej 
  • 

Det samme gælder også for C More Tennis - det skal jeg huske at nævne også :D

Det skulle jeg mene, men vi skal nok lige holde øje med det :D

• Må da håbe at Yousee har fået et prisnedslag for de ringere kanaler efter den 1. juli, som så kan komme os tilgode ved en prisnedsættelse. Det eneste dette selskab fremover vil sende er Superliga og ellers kun genudsendelser på resten af sendefladerne på alle deres kanaler. Håber at yousee sætter dem stolen for døren og truer med at tage disse kanaler af paletten - hvorfor betale for genudsendelser igen og igen.!
    Håber i finder en løsning meget snart.. Det var virkelig surt at gå glip af UFC 189 sidste weekend :(

At kunne se UFC er det eneste vigtige for mig på TV...

Ser ud til at Canal 9 sender UFC live

Glæden var kort....

Ifølge Canal 9's TV oversigt er de tilbage med at sende UFC stævner og Fight Night en uge forsinket.

Canal 9 søg på UFC.

VIL du have noget MMA direkte sender TV3sport WSOF lørdag nat.

Ja - jeg tror ikke det kommer til at ændre sig, da jeg ikke tror at de er interesserede i ufc. Hvis man kikker på Discovery group ejer så er der 90% genudsendelser og kun på superligaen satser de stort, og de må vi andre så bøde for. Må håbe at der er en anden kanal som overtager fra nytår når deres aftale om ufc udløber.
    Ja nu er det da håbløst - fik i går mail fra yousee, at cmore Extreme lukker til nytår så det betyder nok slutningen for ufc på dansk tv.!!!

Godt nyt

UFC til TV3Sport

http://digitalt.tv/ufc-paa-tv3-sport-fra-2016/

Har haft skrevet til alle tv selskaberne og TV3 var positive dengang - så det er fantastisk.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)