Svar

Uden YouSee Plus boks

• Deltager
  • 5 kommentarer
Jeg overvejer at købe et tv med digital tuner. Ved den lejlighed håber jeg på, at jeg kan se de sammen kanaler på det nye tv som jeg har på "plus-boksen", - er det korrekt?
Så vil jeg tilslutte en hard-disk til tv'et, for også at have muligheden for at optage programmer.
Hvis det lykkes, så er det min opfattelse at jeg er lige så godt rustet, som med boksen??
Tv'et jeg tænker at købe er et Samsung UE55js8005.
icon

Bedste svar af Radiomanden 4 januar 2016, 10:49

You See kassen har du vel kun fordi der ikke er C Tuner i TVet.? Den er så ikke nødvendig ved køb af nyt TV, medmindre der er behov for start forfra og Arkiv.

De muligheder er der så alligevel via You See TV og Film Appen på Android og I.OS

Da du har tænkt dig at kunne bruget TVet til at optage, så skal det have Twin Tuner, ellers er optage funktionen ikke meget værd.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
You See kassen har du vel kun fordi der ikke er C Tuner i TVet.? Den er så ikke nødvendig ved køb af nyt TV, medmindre der er behov for start forfra og Arkiv.

De muligheder er der så alligevel via You See TV og Film Appen på Android og I.OS

Da du har tænkt dig at kunne bruget TVet til at optage, så skal det have Twin Tuner, ellers er optage funktionen ikke meget værd.

Hey.

Det var et super svar, tak for det.

Tv´et jeg har tænkt mig at købe, er et men to tunere i, så vi stadig har muligheden for at optage. 

Jeg bruger allerede funktionen med at se tidligere udsendelser via YouSee TV/Film appen på mine IOS enheder.

Godt nytår og endnu engang tak for hjælpen :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Rene64 skrev:
Hey.

Det var et super svar, tak for det.

Tv´et jeg har tænkt mig at købe, er et men to tunere i, så vi stadig har muligheden for at optage. 

Jeg bruger allerede funktionen med at se tidligere udsendelser via YouSee TV/Film appen på mine IOS enheder.

Godt nytår og endnu engang tak for hjælpen :D

Har du ekstra kanaler eller Bland Selv, skal du bruge kort i TV'et.

Hej Rene64

Inden du går helt over gevind af glæde, så undersøg lige om du kan optage Kodede kanaler, eller om det "kun" er dem der kan ses uden kort.

En af vores venner har et Samsung med 2 tunere (et ue48ju7505 tror jeg) han kan Ikke optage de kodede kanaler via Boxer godt nok, men dette gælder sansynligvis også for YouSee kanaler... afprøv det lige inden du køber katten i sækken, eller opsiger din YS box. 

Hej

Når du siger ekstra-kanaler, bliver jeg lidt i tvivl.

Jeg fik boksen i tidernes morgen, for blandt andet at få nogle af kanalerne i HD, - men er det ekstra-kanaler?

Ellers har jeg blot "Fuld-pakken" gennem vores antenneforening.

Skal YouSee have boksen retur?

Hej

Tak for dit indspark. 

Jeg får lige tjekket det ud :S

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis modtageren er lejet, ja så skal den retur. Har du kanaler der kræver kort, så skal du til TVet have et CA modul, men det må IKKE være et + modul, så er der problemer med optagelse, det  er vist bare ikke nemt at få et modul som ikke er et +.

Omdømme 3

Badge +3

Rene64 skrev:
Hej

Når du siger ekstra-kanaler, bliver jeg lidt i tvivl.

Jeg fik boksen i tidernes morgen, for blandt andet at få nogle af kanalerne i HD, - men er det ekstra-kanaler?

Ellers har jeg blot "Fuld-pakken" gennem vores antenneforening.

Skal YouSee have boksen retur?

Du kan jo godt have haft HD-pakken, men hvis du alene har brug for Fuldpakken, behøver du ingen boks. Boksen skal ikke retur, hvis du har købt den i sin tid. Den skal retur, hvis du har lejet den.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
Hvis modtageren er lejet, ja så skal den retur. Har du kanaler der kræver kort, så skal du til TVet have et CA modul, men det må IKKE være et + modul, så er der problemer med optagelse, det  er vist bare ikke nemt at få et modul som ikke er et +.

Jeg har et CA modul, men om det er det ene eller andet ved jeg ikke. Modulet sidder i et Samsung TV (2014 model). Ingen problemer med at optage på HDD. Det skal bemærkes, at det kun er med en tuner, så jeg kan optage mens jeg ser TV i boksen fra YouSee. Bruger kun optagelser på HDD til TV'et, når jeg enkelte gange gerne vil optage to programmer samtidig.

Det vil så sige, at for at se boksning eller andre ting på event-kanalen, så skal jeg bruge kortet, - eller hvad?

Passer YouSee CA-modul i alle tv´er?

Omdømme 3

Badge +3
Det er ikke anderledes end med You See kassen.

Omdømme 3

Badge +3
Normalt kan boksning bestilles på nettet, så du kan se det på dit TV. Der kan værer andre ting, der kun kan ses på boksen.

M. h. t. CA modul kan du se [b]her[/b].

Tak for hjælpen allesammen, jeg tror jeg styr på bananet, og ikke så meget banan på styeret.......:D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)