Spørgsmål

Tyske kanaler?

Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg kan se en del Tyske TV kanaler, men har Yousee en pakke med de Tyske kanaler?

Jeg har selv kun til købt Sat 1, af de tyske kanaler, udover dem i Fuldpakken, men jeg kan nu se en del flere kanaler, jeg ikke sidste gang kunne se, man kunne til købe som Ekstra kanaler...

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
https://kundeservice.yousee.dk/tv/kanaloversigter/valgfrie-kanaler
Omdømme 7
Badge +2
Ja, jeg kan se lige for lidt siden at jeg tjekkede det, kan de fleste af mine tyske kanaler til købes,

Men jeg kan se feks. RTL 2 (RTL II) som jeg ikke kan se kan til købes, men kan det mon være fordi jeg har til købt SAT1, at jeg kan se en del flere jeg ikke har bestilt?

Ikke fordi jeg har noget imod de kanaler er der, men sjældent jeg ser nogen af dem...
Omdømme 7
Badge +2
Btw, Jeg så lige igen på TV Guiden på Boksen, kun ved mdr og RTL 2 kan der ikke ses EPG TV Guide info, så resten er nok med i Fuldpakken...
Omdømme 7
Badge +4
Fuldpakken kan ses her https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Produkter%20og%20priser/TV/Kanaloversigter/FK0039_1745_Kanaloversigt_alle_web.ashx
Omdømme 7
Badge +2
Jeg tjekkede lige min Fuld pakke kanaler og der er nævnt også arte, 3sat og Vox af øvrige tyske kanaler

Der skrives om Fuldpakken, måske fordi min antenne forening er i det sydlige Jylland har vi fået flere tyske...

''Du har 65 faste kanaler i din nuværende tv-pakke. Tv-pakken betales via din antenne- eller boligforening.''
Omdømme 7
Badge +6
Tja, her i hustanden i Odense har vi en kombination af Yousee's Fuldpakke og den 85cm parabol jeg selv knaldede op for nogle år siden, som er rettet mod 19.2Ø hvor alle de Tyske kanaler befinder sig.
Så vi har en masse Tyske TV kanaler helt gratis, hvilket også inkl. Arte HD og 3sat HD.
Oven i hatten er der så også tonsvis af Tyske radio kanaler.

Så det er jo også en muglighed at kigge på, hvis man gerne vil have noget mere Tysk TV og radio end hvad at Yousee kun tilbyder kunderne og desuden har lov til at knalde en parabol op der hvor man bor:
http://de.kingofsat.net/freqs.php?&pos=19.2E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear&cl=ger
Omdømme 7
Badge +2
Hej Per, Jeg boede på landet i mange år og havde en parabol oppe, men her hvor jeg bor nu, må jeg ikke opsætte min parabol :-(

Men mit spørgsmål er hvorfor lige mig har fået feks. mdr og RTL 2, har Yousee en eller anden pakke med tyske kanaler?
Men det hjælper mig med at holde mit tyske viden vedlige, jeg lærte at forstå tysk da vi boede et andet sted med parabol oppe...
Omdømme 7
Badge +6
Udover de i Grundpakken værende Tyske kanaler, så kan der fås Sat1, 3Sat, Pro7, Arte og Vox.
Omdømme 7
Badge +2
Hej Radiomanden, tillykke med de 5500 posts/komments :)

Men det besvarer ikke hvorfor jeg også kan se RTL 2 og mdr.

PS. de 2 kanaler kan jeg godt nok ikke se på PC/iPaden og telefon, kun på TV med Humax boksen. Jeg tjekkede lige på telefonen, det er nyt vi her har arte, 3 Sat og Vox i Fuldpakken...
Omdømme 7
Badge +4
Kun ARD, ZDF, NDR, RTL ligger i fuldpakken, alle andre er betalingskanaler, så enten har foreningen lavet en særaftale, eller der er en fejl i dit abonnement, som jeg ser det
Omdømme 7
Badge +6
RTL 2 og MDR må være kanaler i har fået, de er ikke i det normale udbud.
Omdømme 7
Badge +2
Her har jeg lige prøvet igen at se de kanaler jeg har i Fuldpakken, se billede.

De tyske arte, Vox og 3Sat er med der.

Omdømme 7
Badge +2
Men rigtigt mdr og RTL 2 er bonus kanaler jeg på en eller anden måde har fået... ved dem kan heller ikke ses EPG TV Guide info på Boksen.
Omdømme 7
Badge +2
Men nok om det, i skal have tak for svarene. :)

De 2 kanaler eksta kan jeg godt leve med på Listen, selv om jeg ikke ser dem da jeg mest ser sport...
Omdømme 7
Badge +4
Jorn-Hansen skrev:

Der er kun 61 kanaler i fuldpakken, så det er specielt
Omdømme 7
Badge +2
Jeg prøvede lige at se på vores Antenne forenings webside, men de linker bare til Yousee vedr. skift af kanalerne. Men jeg kan kun skifte pakke (Lille, Mellem og Stor) før Nytår, men vi kan ikke skifte ud i de kanaler der er i Fuld pakken
Omdømme 7
Badge +6
Du kan jo sammensætte din egen pakke, f.eks Grundpakke + 10 eller 20 bland selv.
Omdømme 7
Badge +6
mich skrev:

Jorn-Hansen skrev:

Der er kun 61 kanaler i fuldpakken, så det er specielt

Ja vores Fuldpakke ser heller ikke sådan ud her. Ønsker man sådan noget som 3sat, Arte, Sat1 og Vox hos vores antenneforening, så skal man betale for dem som ekstra kanaler.
Så det er noget ret specielt der foregår ved den antenneforening.
Omdømme 7
Badge +2
Som jeg har skrevet her før, er det ret nyt man kan se Sat1, arte, 3sat og Vox i fuldpakken, før skulle man tilkøbe dem, jeg vil prøve at ringe eller skrive til formanden for Antenne foreningen og høre hvorfor mon vi har fået dem, da jeg ikke bor i en by ret nær grænsen til Tyskland...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)