Spørgsmål

tvboks - model YSR-2000

Jeg har en tvboks - model YSR-2000, hvor optage funktionen pludselig er væk efter opdatering af boksen dags dato, men det er af en eller anden grund, kun ved film og ikke andre programmer.
Der er andre der har samme problem efter den sidste opdatering, den røde optageknap er væk, så man ikke kan sætte den til at optage film... ja man kan sidde og vente til det man vil optage kommer og så trykke på fjernbetjeningens røde optageknap... meeeen, det er jo lidt svært når man ikke er hjemme...

Kan I sørge for at rette dette hurtigst muligt, tak.

Dorthe

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Marker udsendelse i EPG og tryk på REC knappen.

Der er postet i forkert kategori, det er ikke DSL. Det er Kabel TV.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger889

Vi er klar over fejlen og arbejder på en rettelse i ny opdatering. Som Radiomanden skriver, så kan du optage ude fra selve den store tv-guide.

Ps. Jeg har rykket din tråd til kabel-tv underforum :)
Det lyder godt Kasper, vil der også kom en opdatering som retter lyden på lejefilm?
Omdømme 4
Badge +6
slotdad skrev:

Det lyder godt Kasper, vil der også kom en opdatering som retter lyden på lejefilm?

Hej slotdad

Der er umiddelbart ikke nogen generelle problemer med lyd på lejefilm, så du må meget gerne præcisere det lidt, hvis det er. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +6
Jeg skrev den anden dag, at der var observeret at der kun er Stereo lyd på, i hvertfald på Premierefilmen, er det generelt på alle, der blev lovet at det ville blive undersøgt.
Jeg lejede en film i weekenden den var med 5,1 lyd. Den nuværende gratis Premier film er stadigvæk kun med 2.0 lyd Der er også kun 2,0 lyd for alle serie og film (ikke lejefilm).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)