Spørgsmål

TV3 max & TV3 Sport mangler i yousee app

Hej, efter Viasat opdaterede deres kanaler 31 Oktober så er TV3 sport 1 og TV3 sport 2 forsvundet fra mine kanaler på yousee tv & film appen. TV3 Max skulle erstatte TV3 sport 2 men den er der heller ikke.
Nogen der oplever samme problem og hvad er løsningen på at få kanalerne igen som jeg betaler for via den store tv pakke?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det må være en fejl i din App begge kanaler ligger der, så hvorfor de ikke er hos dig vides ikke, der kan forsøges at afinstallere og hente den igen.
Måske en fejl i appen selvom det ikke hjalp at afinstallere appen og hente den igen
Omdømme 7
Badge +6
Det er kun et navneskifte, kanalerne skulle ikke have ændret placering, kontakt kundeservice i morgen.
Jeg har samme problem... de lå der igår.. men nu er de væk trods jeg har geninstalleret appen 3 gange nu :-(
Hej YouSee
Hvorfor er der ikke noget optag symbol på tv3 sport og på tv3 max, når jeg vil sætte optagelser igang med min tablet eller telefon.
Mvh.
Ejsi
Omdømme 7
Badge +6
Nu er dette et brugerforum og ikke en direkte kontakt til You See, men et gæt er, at det ikke er kommet helt på plads endnu med diverse ting.
Til Radiomanden
Undskyld, og tak for dit svar, så må vi bare håbe at yousee for tingene på plads i en fart.
mvh.
Ejsi
Omdømme 2
Badge +2
Hej JonasVodderKruse

Er det faldet på plads nu? :)

Özcan
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool: