Spørgsmål

tv3 lydstyrke er højre end andre programmer f.eks kanal 5

tv3 lydstyrke er højre end andre programmer f.eks kanal 5

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har nu ikke bemærket det i forbindelse med udsendelser, men derimod når der skal kyles vigtige meddelser i hovedet på os, så er det MEGET højt, det har det altid været, kan ikke forestille mig der laves om på det.
ja ved reklammer
men igår zapper jeg frem og tilbage mellem tv3 og kanal 5, der var meget forskel på lyden
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan også skyldes forskellen i hvilket lydformater der bruges DD lyd er ikke så kraftig som MPEG.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg kan meddele at det ikke kun er ved Yousee at TV3 har højere lyd end andre kanaler. Ved Boxer-TV skal TV på de fleste kanaler op på trin 12-13 for at være fin lydstyrke. Når der bliver slået over på TV3 skal TV'et ned på trin 8-9 , og så lige 2 trin mere ned ved reklamer, for at det er på samme niveau som ved de andre ... Det samme gør sig gældende ved Stofa. Så jeg tror det er en "Fejl" fra TV3's side. Det er kun de måder at modtage TV3 jeg har set indtil videre, og "problemet" er det samme alle de steder.

Hilsen Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P