Svar

TV Overalt

Når jeg går ind under Yousee Tv Står der at hvis jeg har Yousee TV så kan jeg se TV overalt på Computer,ipad, mobil osv...  

Jeg har Fuldpakke igennem min boligforenning..   Men når jeg logger ind for at se tv og film så kan jeg se Yousee Trailer kanalen som det eneste..

Og jeg er selvfølgelig logget ind..

icon

Bedste svar af XenoBIT78 2 september 2015, 18:09

Nå Problemet løst..

Ringede til Yousee's Kundeservice..

Selvom det ikke står på deres hjemmeside så virker tv overalt kun såfremt at man har yousee internet..

Og jeg har ikke yousee internet..  jeg har fiber fra waoo

Dette er klippet direkte fra Yousee's hjemmeside:

Hvem har adgang til tv fra YouSee på computer smartphone og tablet

Vil du gerne se tv på din computer, smartphone og tablet? Med et tv-abonnement fra YouSee har du altid adgang til tv på alle disse platforme.

Har du tv fra YouSee, kan du se tv på alle dine skærme - tv, computer, smartphone og tablet.
Det gælder også hvis du har en tv-pakke gennem den bolig- eller antenneforening, du bor i.

Hvis du har en Mellempakke, Fuldpakke eller en Bland Selv tv-pakke har du desuden mulighed for, at starte programmer forfra.
Og du har adgang til vores store tv-arkiv med programmer, der har været sendt i tv.

Så vidt jeg kan se står der ingen steder at det kun er for Yousee Internet kunder...  men det er det..  Godnat og sov godt ;)

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-20.00 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

XenoBIT78 skrev:
Når jeg går ind under Yousee Tv Står der at hvis jeg har Yousee TV så kan jeg se TV overalt på Computer,ipad, mobil osv...  

Jeg har Fuldpakke igennem min boligforenning..   Men når jeg logger ind for at se tv og film så kan jeg se Yousee Trailer kanalen som det eneste..

Og jeg er selvfølgelig logget ind..

Der kan være problemer afhængig af hvilken enhed du bruger, og hvilket program eller app du bruger.

Fortæl om det først.

Nå Problemet løst..

Selvom det ikke står på deres hjemmeside så virker tv overalt kun såfremt at man har yousee internet..

Dette er klippet direkte fra Yousee's hjemmeside:

Hvem har adgang til tv fra YouSee på computer smartphone og tablet

Vil du gerne se tv på din computer, smartphone og tablet? Med et tv-abonnement fra YouSee har du altid adgang til tv på alle disse platforme.

Har du tv fra YouSee, kan du se tv på alle dine skærme - tv, computer, smartphone og tablet.
Det gælder også hvis du har en tv-pakke gennem den bolig- eller antenneforening, du bor i.

Hvis du har en Mellempakke, Fuldpakke eller en Bland Selv tv-pakke har du desuden mulighed for, at starte programmer forfra.
Og du har adgang til vores store tv-arkiv med programmer, der har været sendt i tv.

Så vidt jeg kan se står der ingen steder at det kun er for Yousee Internet kunder...  men det er det..  Godnat og sov godt ;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

XenoBIT78 skrev:
Nå Problemet løst..

...

Der er noget der ikke stemmer her. Hvis du har YouSee kabel-tv  i form af en Fuldpakke, så vil du kunne se dine tv-kanaler overalt i Danmark på computer og håndholdte enheder.

Nej ikke i følge de 2 forskellige jeg lige har snakket med hos yousee..  først en i yousee tv og derefter snakkede jeg med en fra yousee internet...

Der skal man have Yousee Internet for at have adgang til de funktioner....

Selvom det ikke er det der står på deres hjemmeside...

Omdømme 3

Badge

XenoBIT78 skrev:
Nej ikke i følge de 2 forskellige jeg lige har snakket med hos yousee..  først en i yousee tv og derefter snakkede jeg med en fra yousee internet...

Der skal man have Yousee Internet for at have adgang til de funktioner....

Selvom det ikke er det der står på deres hjemmeside...

Men der er noget der ikke stemmer.

Jeg har fx ikke YouSee bredbånd, men har da adgang til (med enkelte undtagelser)  mine tv-kanaler, Start Forfra, film og serier m.m. på computer, tablet og mobil.

Er du sikker på at din boligforening leverer en almindelig tv-pakke fra YouSee? (Fuldpakken har ca. 64 kanaler). Har du fx Infokanalen fra YouSee?

Jep jeg har helt alm fuldpakke..  tvunget igennem boligforeningen...  

Nå..  Jeg syntes da det var underligt at du altså kan når jeg nu ikke kan..  så jeg ringede så lige igen til yousee...  og fik nu at vide at det burde jeg at kunne og at det ikke passede det jeg fik at vide først..   men problemet består i at fordi jeg er foreningskunde så figurerede jeg ikke i selve systemet...  hvilket jeg da syntes er pænt underligt da jeg jo har et kundenummer og kan logge på yousee på nettet med min konto og at der står på min konto at jeg har fuldpakke..  så jeg skal validere med NemID..  men det kan jeg så ikke da jeg har hemlig adresse..

Og jeg har hemlig adresse fordi jeg ejer en hjemmeside og hvis ikke man vil gøre samtlige ens oplysninger om navn, adresse, tlf nummer og email tilgægeligt for alle på nettet så er det den eneste mulighed..

Så jeg kan ikke validere og derved ikke få adgang :)

Omdømme 2

Badge +3
Jeg kender rigtigt mange der ikke er NemID valideret, mig selv inklusiv. Har YouSee sagt at du skal NemID valideres? Du må kontakte dem og sige at det ikke er muligt?

Omdømme 3

Badge

XenoBIT78 skrev:

Og jeg har hemlig adresse fordi jeg ejer en hjemmeside og hvis ikke man vil gøre samtlige ens oplysninger om navn, adresse, tlf nummer og email tilgægeligt for alle på nettet så er det den eneste mulighed..

Så jeg kan ikke validere og derved ikke få adgang :)

Du har allerede et YouSee login, da du kan logge ind i dette forum, og du har også været inde i Mit YouSee, hvor du kan se dit abonnement og fx også vil kunne se dine profiloplysninger.

Jeg har ikke forstand på hjemmesider,  men det lyder forkert at folk med en hjemmeside ikke kan have have fx hemmelig tlf.nr. eller skjule sin e-mailadresse.

Spørg nogen der har forstand på hjemmesider om muligheden for at skjule profiloplysninger (adresse, tlf.nr., mailadresse m.m.).  Der findes nok et forum for den slags.

Nej det er desværre rigtigt nok..  dk-hostmaster der håndtere alle .dk domains vil kun tillade skjulte info såfremt man også har hemlig adresse...

Og ja..  jeg har en konto og et kunde nummer og jeg kan logge ind på yousee's hjemmeside og se at jeg har fuld pakken..

Men de siger at jeg skal validere for ellers eksistere jeg ikke i deres system da det står registreret som boligforeningens konto..   men kan så bare ikke forstå at jeg kan logge på deres hjemme med mit eget username og kode og se min adresse og hvilken pakke jeg har...

Umidlbart syntes jeg det lugter meget af inkompentance fra nogle yousee medarbejdere..    bare det at jeg af 2 forskellige omgange får 2 komplet forskellige forklaringer...

Hvilket desværre falder helt i tråd med de oplevelser jeg har haft med yousee tidligere...

Nu har jeg så afmeldt min hemlige adresse i håb om at jeg så kan validere og så slå hemlig adresse til igen efter valideringen...   bøvlet men åbenbart nødvendigt...  :)

Omdømme 2

Badge +3

Vilhelm skrev:
Jeg har ikke forstand på hjemmesider,  men det lyder forkert at folk med en hjemmeside ikke kan have have fx hemmelig tlf.nr. eller skjule sin e-mailadresse.

Spørg nogen der har forstand på hjemmesider om muligheden for at skjule profiloplysninger (adresse, tlf.nr., mailadresse m.m.).  Der findes nok et forum for den slags.

Det lyder forkert, men alle .dk-domænenavne er omfattet af domæneloven.

§ 18. Administrator skal oprette og vedligeholde en database indeholdende oplysninger om registranternes navn, adresse og telefonnummer.

Stk. 2. Administrator skal sikre, at oplysningerne nævnt i stk. 1 er retvisende, opdaterede og offentligt tilgængelige.

Stk. 3. Administrator skal sikre, at oplysningerne nævnt i stk. 1 ikke gøres offentligt tilgængelige i databasen efter stk. 2, hvis disse oplysninger i henhold til anden lovgivning er undtaget fra offentlighed og administrator af egen drift kan konstatere dette ved opslag i et offentligt tilgængeligt register.

Stk. 4. Administrator skal efter anmodning fra en registrant sikre, at oplysningerne nævnt i stk. 1 ikke gøres offentligt tilgængelige i databasen efter stk. 2, hvis disse oplysninger i henhold til anden lovgivning er undtaget fra offentlighed og administrator ikke af egen drift kan konstatere dette ved opslag i et offentligt tilgængeligt register.

Hvordan bliver jeg anonym på DK Hostmasters hjemmeside?

Hvis du ønsker at være skjult i vores whois-database, skal du først henvende dig ved din kommune og få navne- og adressebeskyttelse i Folkeregisteret.

Først når du har opnået navne- og adressebeskyttelse i Folkeregisteret, kan du opnå anonymitet i whois-databasen. I kraft af valideringsprocessen afspejles navne- og adressebeskyttelsen automatisk i whois-databasen, så snart den er opnået i Folkeregisteret. Det kræver dog, at du er valideret hos os.

•  skrev:Nu har jeg så afmeldt min hemlige adresse i håb om at jeg så kan validere og så slå hemlig adresse til igen efter valideringen...   bøvlet men åbenbart nødvendigt...  :)

• Du behøver ikke slå navne- og adressebeskyttelse til igen :D Jeg har det ikke længere, og mine domæner er stadig anonymne.

Nå fik slået hemlig adresse fra.. fik valideret..  Stadig intet tv..  ringede så igen..  og sørme om jeg ikke fik fat i en i dag der kunne tricks..  ;)

Det virker nu :)

Tak for hjælp og input til jer alle :)

Omdømme 2

Badge +3
  •  Fantastisk! :D

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)