Spørgsmål

tv kanaler væk!

Efter teknikker i går installerede 2 bokse, er alle tv kanaler væk på den ene af to fladskærme, og jeg kan ikke selv finde dem igen.
Hvordan gør jeg?:(

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilke bokse til hvilket formål.?
Mange tak til Radiomanden for svar.
Yousee's tekniker skulle installere 2 bokse til vores 2 fladskærme, fordi vi havde bestilt "Bland selv" kanaler og derfor skulle have bokse til begge fladskærme. Den ene boks er model YSR 2000,
den anden er lidt mindre og hedder YS 4000.
Men burde en teknikker ikke se på det, når installeringen ikke vikrker optimalt?
Vi er hhv. 91 0g 86 år, og der er meget vanskeligt for os selv at finde uaf af det!
Mvh
Joan
Omdømme 7
Badge +6
Begge Boksene erstatter helt og holdent Tunerne i TVet, de skal ikke længere bruges. TVet er bare et Display til dem.
igen tak for svar, som desværre ikke hjælper os.

Vi bliver nødt til at få hjælp fra Yousee's support.

Mvh
Joan
Omdømme 7
Badge +6
Alt TV/Streaming m..v er via boksen, så Tunerne i TVerne skal ikke bruges, der er ikke nogen antenneforbindelse mellem boks og TV, derved kan der ikke modtages signal på dem, medmindre der laves en unødig extra forbindelse fra vægudtaget til TVet.
Derudover når der haves bland selv, så kan de kanaler kun modtages på boksen, på TVet skal der udover en unødig extra forbindelse ligeledes bruges et kort og kortlæser, hvilket også er en unødig extra udgift.
Kære Radiomand!
Tak for din venlighed i forsøg på at hjælpe os.
Som jeg skrev tidligere, er min mand og jeg ikke rigtig inde i alt det, du forklarer; personligt er jeg ganske godt til at anvende min bærbare og har tidligere selv installeret både mit og min mands kabelnet med det tilsendte modem m.v., men alt det nye digitale "værktøj" kræver nok lidt mere viden, end det jeg er instand til at fatte!
Så på mandaag ringer jeg til Yousee og beder om at få en tekniker til at komme hjem til os og gøre boks installationen færdig.:8

Mvh
Joan (født i 1927)
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er sat op så der kan ses TV via boksene, så er installationen færdig, hvis der kræves yderligere, så er det som skrevet tidligere kræve extra tilslutning og kort + kortlæser hvilket vil medføre en del extra udgifter som der funktionelt ikke er behov for.
Extra udgifter kan jeg vanskelig forestille mig at der er interesse i at have.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)