Spørgsmål

tv kanaler

Hvorfor kan vi ikke indlæse alle kanaler på et ekstra tv?
Vi mangler dr1 og tilvalgskanalerne .

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Bruges der den korrekte frekvens 450 Mhz og Net ID 111.?
Jeg kan ikke komme ind på bjælken med frekvens , men har det rigtige Net ID.
Omdømme 7
Badge +6
Det er nødvendigt at der skiftes, eller kan der ikke indlæses kanaler, se i manualen til TVet.
Tak, det vil jeg prøve
Det hjalp heller ikke . Skal jeg måske have et nyt kort til tv, efter vi har fået ny box. Vi har dig aldrig kunnet se dr1 .
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der haves en TV boks, og det er vel så Humax boksen, så er der ingen grund til at gøre noget ved TVet, da boksen klarer alt det.
Det er jo det ekstra tv vi har i et værelse og ikke det tv der er tilsluttet boxen.
Omdømme 7
Badge +6
Hvilket TV.?
Blaupunkt har : , LCDtv DVB-T. DVB-C
Omdømme 7
Badge +6
Det fabrikat kender jeg intet til, aner ikke hvor mange der kender det.
Ok, det er købt i Bilka .
Nå, men så kan vi åbenbart ikke få hjælp til at kunne se vires tv kanaler på et andet tv . God aften .
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke et fabrikat man hører om hver dag, der er ikke det store kendskab til supermarked produkter.
Forhør dig i Bilka om nogen ved det, tvivler dog på at de gør.
Det var da noget af et svar at få, bestemt ikke tilfredsstillende at du nedgør produkter fra supermarkeder og kommentaren om at vi kan kontakte Bilka , men ikke skal forvente de kan svare .
Jeg kan nu oplyse vi har fået hjælp til at løse problemet , det var antennesignalet der var noget galt med og intet med hvilket tv det er .
Omdømme 7
Badge +6
Det kan da ikke forventes at kendskabet til ikke Mainline produkter er videre stort, og at en sælger i et Supermarked har et godt produkt kendskab. Det er desværre den vej det går, at der er langt mellem ordentlige forhandlere med kendskab og kundeservice til det de sælger.
Som jeg hørte i en af de nu hedengangne Fona burikker, en sælger sige til en kunde, vi er sælgere ikke tekniske supporters.? SUK.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)