TV - kanaler

Jeg har i dag kigget lidt på forskellige websider for tv kanaler.
Den måde som I har oprettet grundpakken på, ville jeg høre om man ikke kunne gøre bedre.
Hvis man ikke ser de kanaler fra Sverige, Norge og Tyskland og i stedet laver det om til
en Bland selv pakke fra starten. Det vil hjælpe, så man præcis får den " TV Pakke " , man gerne
vil have. Der er måske 6-7 kanaler, man ikke ser i grundpakken, så derfor dette forslag.
Det kunne være rart med noget andet i stedet for, man har nogen kanaler man ikke ser.
Håber der er andre, der har tænkt på det samme.
Glæder mig til at høre fra andre og Yousee.
Med venlig hilsen
Thorkild Wilson Føns

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Wilson-føns skrev:

Jeg har i dag kigget lidt på forskellige websider for tv kanaler.
Den måde som I har oprettet grundpakken på, ville jeg høre om man ikke kunne gøre bedre.
Hvis man ikke ser de kanaler fra Sverige, Norge og Tyskland og i stedet laver det om til
en Bland selv pakke fra starten. Det vil hjælpe, så man præcis får den " TV Pakke " , man gerne
vil have. Der er måske 6-7 kanaler, man ikke ser i grundpakken, så derfor dette forslag.
Det kunne være rart med noget andet i stedet for, man har nogen kanaler man ikke ser.
Håber der er andre, der har tænkt på det samme.
Glæder mig til at høre fra andre og Yousee.
Med venlig hilsen
Thorkild Wilson Føns

Disse kanaler koster langt mindre end de andre kanaler, så jeg tror ikke det vil løbe rundt, uden at grundpakken koster det samme, blot med færre kanaler
Det jeg mener er at man fjerner grund pakken til fordel for en stor " Bland selv "
mulighed. Her får man så sin helt egen
TV Løsning.
Med venlig hilsen
Thorkild Wilson Føns
Omdømme 7
Badge +4
De skal have penge, som dækker infrastrukturen

Så vil de enkelte TV kanaler blot koste endnu mere. Prøv at kigge på boxer, og se om det giver billigere TV, hvis du har en del TV kanaler
Omdømme 7
Badge +6
Wilson-føns skrev:

Det jeg mener er at man fjerner grund pakken til fordel for en stor " Bland selv "
mulighed. Her får man så sin helt egen
TV Løsning.
Med venlig hilsen
Thorkild Wilson Føns

Ønsketænkning. Grundpakken holder det igang, uden den, helt andre priser, ikke billigere priser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)