Spørgsmål

TV indgang til både TV og Router? Hvordan får jeg begge dele?

Jeg har en standard indgang som i følge guiden skal ha en signalfordeler på, og så videre til COAX kabel. Indtil videre går det fint!
Routeren er tilsluttet, og der er wifi! So far so good!
Nu står mit TV og griner af mig, uden noget TV signal, selvom jeg også har kabelTV fra Yousee.
Kan sagtens logge på Netflix med TV'et, men hvordan får jeg lige kabelTV videre til det også???
Alle stik er jo optaget af routeren, og der er ikke en udgang på routeren så det kan videreføres...

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +3
For at se Tv, skal der jo et antennekabel i antennestikket i dit tv, fra tv-stikket i væggen.
Routeren sørger jo kun for netforbindelsen til dine forsk enheder. Enten kablet eller trådløs.
Det med en signalfordeler er jo kun, hvis du har et tv mere, der skal modtage signalet.

Mvh.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis dit antenne stik kun har 2 stik (radio og TV), skal du bruge en splitter, som deler TV stikket i 2 signaler (TV og data). Har dit antenne stik 3 udtag, skal data i data stikket og TV i TV stikket. Vi fik det kun til at virke nogenlunde, og Yousee kom og skiftede vores 2 stik til et 3 stik uden beregning.
Omdømme 7
Badge +6
Der skal påmonteres er skillefilter på vægdåsen hvis der ikke er et Data udtag. (F Connectorer).
Skillefilter er medleveret modemmet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P