TV hakker når der er fodbold på Kanal5

I vores nybyggede hus er der 5 tv. De 4 af dem modtager alle signalerne klart og tydeligt når der er live fodbold på kanal5 m.fl.
Det sidste, som er i vores stue, hakker når der bliver filmet 'langt' fra og typisk ned på midtbanen....

Hvorfor og hvad skal jeg gøre?

(Stue tv er et 800 MHz og fejler ingenting normalt - det er KUN når der er fodbold.
Stue tv er det tv der står længst væk i forhold til hvor YouSee signalet kommer ind.
Det har seperat ledning til YouSee fordeleren i huset og ledningen er muret inde.)

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Umiddelbart vil jeg mene at det er et problem med TVet, da du ikke oplever det ved andre udsendelser, eller på de øvrige TVer.

Tænker nu alligevel det er mærkeligt hvis det kun er på Kanal5 og de kanaler der viser fodbold det handler om.... Jeg har hørt der er mange andre der har de samme problemer men ikke hvad løsningen er?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Jacobwinther skrev:
Tænker nu alligevel det er mærkeligt hvis det kun er på Kanal5 og de kanaler der viser fodbold det handler om.... Jeg har hørt der er mange andre der har de samme problemer men ikke hvad løsningen er?

Har du en forstærker på antennekablet?

Nej det har jeg ikke.... Måske det ville hjælpe :)

Hvor får jeg fat i en sådanne?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har du fuldt signal og styrke samt 0 bitfejl, har du ikke brug for en forstærker. Så se lige efter det først.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Jacobwinther skrev:
Nej det har jeg ikke.... Måske det ville hjælpe :)

Hvor får jeg fat i en sådanne?

Nej, jeg mente faktisk at en forstærker kunne ødelægge signalet. Nu kommer der jo mere fodbold på de andre kanaler en Kanal 5. Hvordan ser det uyd på de andre kanaler, når der er fodbold?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)