Spørgsmål

Tv guide på ny boks

• Udforsker
  • 16 kommentarer
findes den ikke et godt overblik over alle progtammer på den nye boks, lige som det var på den gamle?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er EPGen lige som på et TV. Der er jo også søgefunktionen.
Tak radiomand. Det jeg har brug for er tv guiden som var på den gamle boks, den er ikke på den nye, som jeg har installeret i dag. Jeg ved ikke hvad EPG er?
Omdømme 7
Badge +4
EPG er en TV guide. Tryk på knappen TV-Guide
Det var sku da underligt. Nu er den der som den var på den gamle boks. Jeg har prøvet tv guide mange gange til aften hvor jeg kun fik aktuelle, poplære og arkiv frem. tak for dine svar. Hilsen Vivi
Omdømme 7
Badge +6
TV Guide får kun EPGen frem intet andet, til Arkiv og andet skal man bruge Menu, til optagelser m.m bruges Min side.
Er det normalt at der kommer en besked på tvskærmen i 1 sekund hvor der står: boksen har ikke kontakt til internettet og næste sekund står der boksen har nu kontakt til internettet?
Måske det er fordi at jeg brugte de nye modemkabler da jeg installerede det hele i eftermiddags og herefter skiftede til de gamle modemkabler, fordi de nye var ikke lange nok til min lejlighed?
Valgte også at bruge den gamle internetdingel på boksen og ikke tilslutte via netkabler på boksen.
Men det hele er knivskarpt og fuldt tilfredsstillende.
Har blot fået den besked to gange over de sidste 3 timer.
Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen kan IKKE bruge Dongle, den har Wi-Fi til 5Ghz netværk.
Det forstår jeg ikke? Jeg har da sat en Yousee Plus Dongle i usbstikket på boksen, i stedet for netværkskabel? Det fungerer fint
Mht. Tv guide, så skal man blot trykke 2 gange så kommer den kendte tv guide frem.
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle ikke være muligt, da USB tilslutningen ikke skulle have nogen funktion. Der er ingen oplysninger om at den har nogen funktion. Slet ikke til det brug, da boksen har trådløst netværk.
Brug boksens WI-Fi, så burde der ikke være udfald, 5Ghz er mere stabilt, der er lang færre forstyrrelser.
Hol da op. Så jeg behøver hverken dongle eller netværkskabel i boksen?
Omdømme 7
Badge +6
Nej.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8