Spørgsmål

TV-guide mangelfuld på boksen

Det undrer mig at man ikke kan få information om film og serier i TV-guiden på nabolandskanalerne: SVT, NRK, ARD osv.
Der står et par linier om handlingen, men ikke den normale information omkring en film, som f. eks. land og årstal eller hvilket afsnit på en serie.

Er det noget yousee vil forbedre?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er muligvis fordi der ikke foreligger anden information fra udbyderen.
Det var også derfor, jeg spurgte udbyderen yousee...!
Omdømme 7
Badge +6
You See er ikke en udbyder, de er en formidler af diverse udbydere.
Håber TV-udbyderen youSee kan svare lidt mere seriøst på mit spørgsmål...
- Og iøvrigt gøre noget ved problemet!
Omdømme 7
Badge +6
Dette er et bruger til bruger Forum. Hvis ikke som skrevet You See modtager mere uddybende information end de gør, så kan der ikke skrives andet.
Yderligere info kan e.v.t. så fås på den pågældende kanals TTV.
Omdømme 7
Badge +3
Prøv også at slå op på de pågældende TV-kanalers websider, Her kan man muligvis finde de ønskede oplysninger mere detailleret. Det kan dog kræve at man leder lidt for at finde oplysningerne.

SVT har adressen svt.se
NRK har adressen nrk.no
ARD har adressen ard.de
Omdømme 7
Badge +6
For de Tyske kanaler der kan jeg anbefale TVinfo. Hos dem har jeg oprettet en konto der er gratis, hvor jeg har sammensat min egen favorit liste.
http://www.tvinfo.de/

Men generelt så er den Dansk sprogede EPG hos Yousee meget mangelfuld for de udenlandske kanaler.
Det kan jeg se når jeg sammenligner EPG'en for de Tyske kanaler, med den jeg får leveret via min parabol direkte fra de Tyske broadcastere.
Via parabolen får jeg langt mere informationer om de enkelte udsendelser end det man får leveret med Dansk sprog via Yousee.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Leika63

Jeg håber du kunne bruge nogle af svarene i tråden her og blev klogere :) I så fald, så håber jeg at du har lyst til at komme tilbage og markere bedste i tråden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)