Svar

Tv-Guide +, at man trykker på: OK! På: Humaxboksen. YSR-2000

Omdømme 3
Badge
Kære YouSee
Må jeg være den første til at foreslå den næste opdatering på boksen, så man har mulighed for at hvergang man trykker på diverse Tv-kanaler, at man har mulighed for at læse hele teksten. F.eks., at der bliver beskrevet. Hvad den enkelte kanal omhandler om. Har lagt mærke til, at på nogle kanaler er teksten ikke beskrevet fyldestgørende. Hvorpå, at der mangler tekstbeskrivelse på jeres Tv-guide. Det ene er, at på nogle punkter er der en bred Tv-Guide beskrivelse. Hvorefter, at på andet punkt. Mangler der den sidste beskrivelse på selveste: Tv-beskrivelse på guiden/programmet. Er det noget i vil se nærmere på? :)
icon

Bedste svar af Radiomanden 7 juli 2017, 23:02

Nemt med billede. Tryk på billedknappen her i kommentarfeltet, (telefon/tablet), tag billede, upload, indsæt, send, færdig.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Phoenix 73

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg er helt med på, hvad det helt præcist er, du tænker på. Kan du evt. præcisere det lidt? Evt. tage et billede af det og vedhæfte.

Vi tager gerne imod feedback. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 3
Badge
Hej Stefan
Prøvede, at vedhæfte et billede og fil :) Må erkende, at jeg ikke er den stærkeste profil på dette forum :) Forsøgte, at tage et billede på selveste kanalen. Viasat Series: The "Shannara Chronicles " På denne dato:7/7-2017:)
Omdømme 7
Badge +6
Nemt med billede. Tryk på billedknappen her i kommentarfeltet, (telefon/tablet), tag billede, upload, indsæt, send, færdig.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Omdømme 3
Badge
Radiomanden
Kræver det ikke, at min mobil er tilsluttet på computeren? Ellers, giver det jo ikke nogen mening?
Omdømme 7
Badge +6
Heldigvis ikke, der uploades direkte fra enheden. Det gøres som beskrevet.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Heldigvis ikke, der uploades direkte fra enheden. Det gøres som beskrevet.

Radiomanden
Tryk på billedeknappen her i kommentarfeltet? Denne knap har jeg ikke fundet? Why Not"
Omdømme 7
Badge +6
Den er lige nederst til venstre ved siden af ? Knappen.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Den er lige nederst til venstre ved siden af ? Knappen.

Radiomanden. Hvis! jeg har forstået dig ret, så skal jeg trykke på: "Venstre hjørne? Efter?tegn?" :)
Omdømme 7
Badge +6
Der er nederst til venstre Billed ikonet, ? Ikonet og emojis ikonet.
Omdømme 3
Badge
Håber bare på, at jeg har konfigureret
: Radiomanden,fik det bedste svar ? :)
Alligel står der beskrevet: Bedste svar af:Phoenix 73. Har jeg fejlet som sædvanlig ?
Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

Håber bare på, at jeg har konfigureret
: Radiomanden,fik det bedste svar ? :)
Alligel står der beskrevet: Bedste svar af:Phoenix 73. Har jeg fejlet som sædvanlig :D ? :)

Skulle have beskrevet: Phoenix 73
Omdømme 3
Badge
Hej YouSee
Kan i ikke lige gøre mig den tjeneste, at bedste svar går til: Radiomanden, med teksten " Nemt med billede. Tryk på billedeknappen her i kommentarfeltet. " Denne knap. Bedste svar " kan jeg vist ikke selv styre ;)
På Forhånd Tak. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P