Spørgsmål

Tv-box har smidt trådløst netværk

Længe har tv-boksen drillet, har ikke kunnet genstarte programmer uden selv at først være genstartet. Sidst fo et par dage siden har den smidt det trådløse netværk og man kan ikke logge ind. Tipset med at slukke og tænde 4 gange virker ikke. Den viser stadig “ ingen forbindelse til yousee, det var ikke mulig at at få forbindelse til yousee. Tv-boksen kræver forbindelse til internettet, for at kunne starte op. Afprøv evt forbindelsen til internettet med en computer. Problemet der opstod (tv-boksen har ingen ip-adresse)”
Det siger sig selv, at jeg jo har internet på andre ting, ellers ville jeg jo ikke kunne logge ind og skrive denne fejlmeddelelse.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kan den komme på med en kablet forbindelse.?
Jeg har prøvet i dag med kabel gennem hele huset, først var den helt død. Jeg lod den stå, og pludselig var der liv. Men den ryger af og på. Siger at antennesignalet svigter og kommer på hele tiden. On of bliver billedet også ødelagt og bliver til pixels.
Omdømme 7
Badge +6
At der ikke modtages ordentligt har ikke at gøre med netforbindelsen, det er antenne signalet der er et problem med.
Nej, men det var det den startede med at fejlmelde. Beklager den er vist forvirret. Er i øvrigt helt død igen. Tak for din tid. Produktet er fejlmeldt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)