Spørgsmål

Tv-boksen kan ikke ta alle mine kanaler?

Jeg har ENDELIG fået boksen til at Virke, desværre ikke trådløst, som yousee ellers lovede den kunne.. nu har vi skiftet ruter, boret huller og trukket netkabel gennem hele huset. Nu skulle det virke.... MEN boksen kan tilsyneladende ikke tage en del af vores kanaler, ex Zulu, Id, tv2sport og flere.. hvis jeg tager antennestikket ud af boksen og direkte i tv’et er der ingen problemer. Vi kan også vælge at vente med at starte et program og se det forskudt, bare 5 minutter. Så virker det...Hvad kan der nu være der er galt?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er der lavet en genstart.? Hvis det ikke giver resultat, så en fabriksgendannelse, hvis stadig problemer, så kontakt teknisk service.
Jeg har genstartet tv-boksen, men uden virkning. Hvad er en fabriksgendannelse?
Omdømme 7
Badge +6
Det er det 3.punkt i samme Menu, det en dybere reset af det meste og sletter optagelser og planlagte.
Omdømme 7
Badge +2
Du skal evt. ringe til Yousee, så sender de en kanal opdatering, hvis det ikke sker automatisk inden for en rimelig tid.
Omdømme 7
Badge +2
Du skal evt. ringe til Yousee.
Du kan være ramt af dårligt signal. Hvad siger status på tuneren, når du står på en af disse kanaler?
Jeg ved ikke hvordan man måler signalet på tuneren.. men jeg ved bare at det er virkelig dårligt, at man skal være teknisk uddannet for at få skidtet til at virke, det er ikke den besked man får når man har en sælger i røret. Jeg er godt træt af det... øv med øv på :-(
Omdømme 7
Badge +6
Signalstyrke findes i systeminfo.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8