TV-Boks - Strømbesparelse

Synes den nye TV-Boks er superlækker. Dog undrer det mig at den konstant brummer/summer (meget svagt) når den er på stand-by, gætter på at det må være harddisken eller en blæser, som den ikke slukker for.

Har nu sat den til "Høj" i strømbesparelse - men der for man en advarsel om at nogle funktioner ikke vil fungere. Men der står ikke hvilke funktioner, er der nogen der ved hvad man mister ved at sætte den til "Høj".

Jeg ved ikke engang om "Høj" vil fjerne den svage støj når den er på stand-by.

/mikkel

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Der er en fejl i boksen, som måske har noget med dit problem at gøre. Altså mht. til strømbesparelsen og det med at den "siger" noget i standby el. ved høj besparelse sat til.

Jeg har læst, at Yousee arbejder på højtryk på at løse problemet i en updatering af boksen's firmware. En firmware du automatisk vil få installeret når den er klar, hvis din boks er tilsluttet Internettet. 

Om brummen / støjen forsvinder i standby, det kan jeg ikke sige. Men lad os håbe på, at YS er i stand til at fikse det hele :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:
Der er en fejl i boksen, som måske har noget med dit problem at gøre. Altså mht. til strømbesparelsen og det med at den "siger" noget i standby el. ved høj besparelse sat til.

Jeg har læst, at Yousee arbejder på højtryk på at løse problemet i en updatering af boksen's firmware. En firmware du automatisk vil få installeret når den er klar, hvis din boks er tilsluttet Internettet. 

Om brummen / støjen forsvinder i standby, det kan jeg ikke sige. Men lad os håbe på, at YS er i stand til at fikse det hele :)

Når boksen er mere færdigudviklet end nu, kommer der en opdatering hver 6. uge. Indtil da, kommer der løbende opdateringer, som ikke automatisk installeres. En del af os med boksen går ind i Menu/indstillinger/opdatering for at søge efter sw opdateringer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tak for svaret Jørn. Jeg var overbevist om, at den selv hentede opdateringer, eller i det mindste påmindede en om, at der var en ny opdatering. Men det er måske den opdatering hver 6. uge, som auto-installeres når boksen er mere færdigudviklet?

Anyway, jeg har taget fejl omkring det med opdateringerne, sorry.

Jeg vil give ungerne en opgave, at de hver time skal klikke ind og søge efter opdateringer :-)

Tak for svar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P