Spørgsmål

TV-boks slukker mit TV

Jeg får besked på skærmen om at mit TV slukkes om 5 minutter for at spare strøm. Der står også at jeg bare skal trykke på en knap for at stoppe dette, men ligegyldig hvad jeg gør, så slukker boksen mit TV. Meget irriterende :(((
Jeg har været inde i boksen strømindstillinger og valgt at den aldrig skal gå i dvale, men intet hjælper.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Gå ind i indstillinger/skærm og slå HDMI-CEC fra.
Tak for rådet, der lød som en god ide. Desværre uden effekt - min boks slukker stadig TV'et efter 3-4 timer.
Andre løsninger ...anyone?
Omdømme 7
Badge +6
Så er det ikke boksen der gør det, men TVets egen Sleeptimer. Humaxen giver ikke besked om at TVet slukker, kun at den selv slukker når Dvale tidspunktet kommer.
Omdømme 4
Badge +2
Når det sker, kan du afbryde slukningen med fjernbetjeningen til dit fjernsyn, Hvis du har "programmeret" fjernbetjeningen til boksen til at tænde slukke dit tv, kan du afbryde slukningen med lydstyrkeknappen på boks-fjernbetjeningen.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/fjernbetjening-til-yousee-boksen/opsaet-fjernbetjening

Du kan finde og indstille slukkefunktionen under "Standby for passivt TV" (eller noget tilsvarende) på dit tv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)