Tv boks slet optag

Er der ikke en nem måde at slette en optagelse på i mens man ser den. På den gamle boks kunne man trykke på info og derefter slet. Desuden kunne man trykke rec knappen og derfra slette. Specielt her under em hvor en kamp er delt i to, der savner jeg at kunne slette første halvleg når den er slut så den selv starter anden halvleg.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vælg udsendelse, marker papirkurv, tryk OK.

Det er bestemt ikke en nem løsning. Jeg ved godt hvordan man sletter, men det er utroligt mange tryk der skal til.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

ronnipihl skrev:
Er der ikke en nem måde at slette en optagelse på i mens man ser den. På den gamle boks kunne man trykke på info og derefter slet. Desuden kunne man trykke rec knappen og derfra slette. Specielt her under em hvor en kamp er delt i to, der savner jeg at kunne slette første halvleg når den er slut så den selv starter anden halvleg.

Hvis du vil stoppe optagelse af en igangværende udsendelse som du ser, skal du bare trykke 1-2 gange på optageknappen (den runde, røde knap) og bekræfte eller fortryde  stop af optagelsen med OK.

det virkede på den gamle boks fra samsung. På den nye siger den bare programmet kan ikke optages når man trykker på optageknappen i mens man ser en optaget udsendelse.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

ronnipihl skrev:
det virkede på den gamle boks fra samsung. På den nye siger den bare programmet kan ikke optages når man trykker på optageknappen i mens man ser en optaget udsendelse.

Jeg misforstod. Det er en optaget udsendelse du vil slette og ikke en igangværende udsendelse som du vil stoppe optagelsen af. Så kan du kun slette den ved at finde den på "Min side".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)