Spørgsmål

Tv-Boks ikke genkendt

Vis første besked

30 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Man skal ikke genstarte bare fordi man mangler program text eller andre småting,
Er der billede på, så lad være med at genstarte !!
Omdømme 7
Badge +7
Da den mistede net i går, blev den slukket (Stand By) tændt igen lidt senere, net kom igen, var den blevet slukket helt, så ville den jo ikke starte op, og så kunne der ikke ses TV.
Havde den ikke kommet på efter det, så kunne den jo stadig modtage TV, dog uden andre funktioner.
Omdømme 1
Det giver egentlig ikke mening man ikke kan se TV blot fordi der ikke er noget netværk.
Jeg oplevede også inden jeg fik fik boksen genstartet, at jeg heller ikke kunne se de udsendelser jeg har optaget, det giver da heller ikke mening, når nu optagelsen rent fysisk ligger på en lokal harddisk.

Havde der nu været et antennestik der kunne gå fra boks til fjernsyn, så ville man da i det mindste kunne se tv uden om boksen. Jeg forstår ikke man ikke har sådan et stik på boksen.
Så har jeg haft problemet nogle dage. Boks sagde - kunne ikke få forbindelse til Internettet, men kunne se fjernsyn og optagelser. Men kunne ikke optage nye udsendelser - ingen Internet. Genstartede boxen og optimeret modem via PC, men stadig fejlmelding - Tv-boksen kunne ikke hente brugerindstillingerne fra YouSee.
Eneste betjeningsmulighed er “Prøv igen”, men det giver samme resultat. Min mobil kører på 5 GHz wifi, så det signal er altså ok.
Hvordan får jeg skidtet til at virke uden at hænge 1 time i køen hos YouSee?
Omdømme 7
Badge +7
Der er vist ikke mere at gøre andet end at få fat på Support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)