Spørgsmål

Tv-Boks ikke genkendt

• Deltager
  • 0 kommentarer
Min boks skriver lige pludselig "kunne ikke hente brugerindstillinger fra yousee"
Nogen der kan hjælpe. Har forsøgt genstart af både router og boks. Kan heller ikke logge på tv-app på tlf

30 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er et problem i øjeblikket, Boks er på igen, App er i begrænset tilstand.
Min boks er ikke på endnu!
Kan heller ikke her
har samme problem her i Kastrup. det er muligt at se kanalerne, men ikke programoversigt og andre tjenester.
Får at vide at boksen ikke har internetforbindelse, men internet virker fint.
her på siden bliver jeg hele tiden ledt til tjek driftforstyrrelser, men dette tjek fungerer ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Er på her, kører som den skal, dog uden EPG, planlagte optagelser udføres, afspilning af optagelser kan foretages.
Omdømme 2
Badge +1
Var så dum at slukke boksen på knappen og kan nu ikke logge på (boks ikke genkendt af Yousee)
Omdømme 1
Min boks er også stået af. Den kan ikke finde internet og efter genstart af router og boks er der heller intet tv. Jeg får af vide den ikke kan finde internet og jeg har prøvet både med kabel og trådløs.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det sker hvis man gør det. Den må endelig ikke genstartes i sådan en situation.
Det var det samme jeg gjorde, slukkede boksen for at genstarte da der ikke var programinfo... og nu kan boksen ikke genkendes.
Min boks er også helt nede, prøvede at genstarte da jeg ville se et program forfra og skidtet ikke virkede. Bliver mødt med "kunne ikke hente brugerindstillinger fra yousee" og boksen hænger. Resultat kan intet se!!!
Jeg har samme problem :(
Vi har nøjagtig samme problem her. Har prøvet at genstarte 3 gange. Samme svar Tv-boksen kunne ikke logge på. 😡
Kære "Radiomand" - vi er opdraget til at genstarte boksen når skidtet ikke virker!!!

Lidt for klog bemærkning fra din side som ikke dur til noget... Håber snart Yousee får styr på deres udstyr - lige opfatter jeg mig som "Beta" tester, med daglige fejl på boksen.
Omdømme 1
Vi må gå tidligt i seng, og håbe skidtet virker i morgen ☺
Burde Yousee ikke komme med en udmelding, hvis de har generelle problemer ?
Omdømme 7
Badge +7
m_fra_frederiksberg skrev:

Kære "Radiomand" - vi er opdraget til at genstarte boksen når skidtet ikke virker!!!

Lidt for klog bemærkning fra din side som ikke dur til noget... Håber snart Yousee får styr på deres udstyr - lige opfatter jeg mig som "Beta" tester, med daglige fejl på boksen.

Ja, men når den mister net når den er igang, så skal man ikke genstarte den, så dør den helt. Fangede net igen efter den blev sat på Stand By og tændt igen.
Omdømme 5
Badge +1
og igår gik min humax ned med sort skærm, dog hjalp en sluk/tænd der.
men det sker et par gange om ugen nu :S

og nu skal man IKKE genstarte, for lige nu virker min fint.
Omdømme 7
Badge +7
Så er det normalt igen, med EPG.
Kom nu igang yousee få nu styr på jeres ting vi betaler kassen til jer og så dette gang på gang :@
Hvor står det, at man ikke må genstarte, når den mister net???
Når man ringer, og klager sin nød, er det første man bliver spurgt om, om man har prøvet at genstarte, for det løser langt de fleste problemer. Når man så gør det, får man at vide, at det må man sandelig ikke. Sådan noget fis at lukke ud. :@:@:@
Det står i erfaringsmanualen. :) Hvis der er internet- eller serverproblemer, så holder boksen helt op med at virke ved genstart. Vi kan sende et ønske til Yousee om, at de ændrer boksens virkemåde.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis den skal fortsætte med at kunne vise TV, uden andre funktioner, genstart ikke, hvis det gøres kan den ikke starte op, den metode kan kun bruges hvis den er tændt og mister forbindelsen.
Har samme problem her og det har varet i snart 2 timer..... Jeg kom jo selvfølgelig også til at genstarte boksen.... r.i.p.
Mit virker heller ikke :(
Det er noget hø det yousee
Lidt interessant at de fortæller os at tingene virker( ca 1 time siden i et indlæg fra radiomanden) Men min boks virker stadigvæk ikke og når man slår op på deres hjælpeprogram siges det at man skal sluikke på boks knappen, for at genstarte , men her siger radiomanden at det skal man ikke. Uanset hvad virker ingen af delene. Underligt at de ikke fortæller os hvad der er galt, men de er nok gået hjem og har fibernet eller parabol, så de har ingen problemer.
Bare et par kommentarer