Svar

TV Boks kan ikke gå på nettet!

Så er den gal igen. Det har den faktisk været i mange mpneder, men jeg orker ikke igennem kundeservice.

Min TV boks kan igen ikke komme online. Der er altså ingen forbindelse til nettet, så jeg kan ikke se forfra, jeg kan ikke gå på arkiv og jeg kan ikke gå på YouBio. 

Sidste gang (ja, den samme fejl har været aktuel mange gange) var der en venlig tekniker, der tvang en opdatering igennem, men jeg husker ikke hvordan. Er der andre der har samme problem, og som kan huske hvordan man gør det?

icon

Bedste svar af joern 13 august 2015, 19:23

Jens_Norbak skrev:
Så er den gal igen. Det har den faktisk været i mange mpneder, men jeg orker ikke igennem kundeservice.

Min TV boks kan igen ikke komme online. Der er altså ingen forbindelse til nettet, så jeg kan ikke se forfra, jeg kan ikke gå på arkiv og jeg kan ikke gå på YouBio. 

Sidste gang (ja, den samme fejl har været aktuel mange gange) var der en venlig tekniker, der tvang en opdatering igennem, men jeg husker ikke hvordan. Er der andre der har samme problem, og som kan huske hvordan man gør det?

Hvilken boks har du? Er den en Samsung 3106 eller en Samsung 3126 PVR?

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Jens_Norbak skrev:

Hvilken boks har du? Er den en Samsung 3106 eller en Samsung 3126 PVR?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)