Spørgsmål

Tv-boks/andre udgange på TV

Hej
Har netop sat min tv-boks op uden problemer.
Har netop "parret" fjernbetjeningen med mit tv uden problemer.
Spørgsmål:
Jeg har et Apple-tv til et af mine andre udgange på tv'et- hvordan skifter jeg udgang på Yousee-fjernbetjeningen, eks. fra udgang 4(hvor boksen sidder) til udgang 3(hvor Apple-tv sidder)
Pft.
Rasmus

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke og vil ikke komme en sådan funktion, Humaxen kan selv skifte til den HDMI port hvor den er tilsluttet, når CEC er aktiveret, samt at den via CEC kan tænde og slukke TVet, det sammen med Remotens funktion er hvad den kan med hensyn til styring af TV.
ATV har også CEC. https://www.howtogeek.com/234324/how-to-set-your-apple-tv-to-automatically-turn-your-television-or-media-center-on/
Hej Rasmus.....fandt du en løsning ? Jeg kan se på Apple tv at man kan koble andre fjernbetjeninger til, men kan umiddelbart ikke sætte YOusee Remoten i en sådan tilstand ?

Mvh Jesper
Omdømme 7
Badge +6
Humax Remoten kan det som jeg skrev i tidligere indlæg.
Tak Radiomand.

Ja, fandt ud af at jeg med opdateringen kan slukke for boxen og tænde den igen, så skifter den tilbage. Jeg tænder for Apple tv ved at trykke på remoten som hører til, og så tilbage til Yousee boxen ved at slukke og tænde. Ikke optimal løsning, men fungerer fint, skal ikke have en 3. fjernbetjening i spil. Kender du en bedre måde at skifte mellem de 2 enheder ? (Yousee-boks og Apple Tv)
☝🏽👌🏼👍🏼

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P