TV-arkivet - manglende teksttv ?

På de danske tv-stationer (DR og Tv2) virker teksttv rimeligt selvom der ind i mellem kommer noget
sludder i tekster i forhold til det sagte ...... - derimod undrer det mig meget at hvis der er en udsendelse
som jeg gik "glip" af f.eks. Brødrene Price  - så kan man jo finde programmet på Tv-arkivet og det er fint
nok indtil man opdager at underteksterne mangler ...... hvorfor virker teksttv ikke på Tv-arkivet ????

Da jeg er døv er jeg nødt til at have tekster til danske programmer så jeg håber der kommer en løsning !!

3 Kommentarer

Undertekster via tekst-tv kan du få på live udsendelser. Side 399 og hvad de ellers hedder (det ved du).

Hvis du gerne vil have undertekster på f.eks. Price så kan du finde udsendelsen på https://www.dr.dk/tv/ - der kan du få undertekster på - lige ved siden af kvalitets indstiller kan du trykke på [=] så kommer der undertekster på.

Hej Kim
Takker mange gange for svaret - bruger skam DR-arkivet ofte men ikke alle programmer er tekstet
- enkelte bliver det hen ad vejen. 

Brødrene Price var blot en eksempel på et dansk program - der laves også en del på Tv2 som ikke
kan genses på samme måde med mindre man evt. betaler på Tv2 (og så er man endda ikke sikker
på at teksterne virker her).

Det der undrer mig meget er at når man ser et program via pakken virker "tekstmaskinen" men vil man
se et program via tv-arkivet så "virker" teksterne ikke som om de danske tekstspor til undertekster er
forsvundet (de udlandske tekster følger med ned i arkivet)

Jeg kan godt se det er et kæmpe problem for dig når du ikke kan få undertekster på.

Jeg tror du skal have fat i kundeservice@yousee.dk - det her er et bruger til bruger forum. Ind i mellem så kommer YouSee's forum admins med svaret her, men det er ikke alt de kan svare på.

Jeg håber du har bedre held med kundeservice end jeg har, mig svare kundeservice faktisk aldrig når jeg spørger dem om noget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)