Spørgsmål

Tv/antenne?

• Deltager
  • 1 kommentar
Har pt ikke noget antenne stik i vores stue i vores nye hus. Har derfor streamet tv over min mobil over yousee tv. Så noget fodbold igår på vores nye tv for første gang, synes det hakkede lidt, og bolden forsvandt nogle gange når den blev skudt op i luften? Kan det skyldes at det streames over mobilen via wifi? Og vil det evt blive bedre når der bliver tilsluttet et antenne stik?

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Rense

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her, så det får vi da lige lavet om på.

Det burde ikke være en fejl du får selvom du streamer via WiFi til dit tv. Streamer du over Chromecast eller hvordan?
Tak for svar😊

Ja det bliver streamet gennem Chromecast som sidder i tv'et? Det er virkelig dårligt at se fodbold, men der skulle ikke være noget i vejen med tv'et, det skulle være ret godt til sport... hvis ens wifi er dårligt, kan det ikke have noget at sige.. ?
Omdømme 7
Badge +6
Der ydes ikke support og garanti for at det virker/virker optimalt når det er en App i TVet.
Det er der skrevet om før her på forummet.
Omdømme 7
Badge +3
Hvordan ser det ud på selve mobilen? Er mobilen tilsluttet internet via wi-fi (d.v..s. gennem routeren), eller anvendes det mobile datanet 3G eller 4G? Hvis det er 3G eller signalet er svagt kan det være årsagen (data modtages ikke hurtigt nok). Kan også skyldes forskellige indstillinger af bl.a. skærmopløsning og opdateringsfrekvens i TV-apparat og i Chromecast.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Rense

Fik du afklaring? :)

Det er rigtigt nok som Radiomanden skriver, at vi ikke optimerer til intern cast-funktion i tv'et, men jeg lidt i tvivl om, hvorvidt at det er det der er tale om eller Google Chromecast der sidder i tv'et :)

Ved gerne tilbage og fik du svar som så marker gerne det bedste svar via knappen ved samme navn :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)