Svar

TV afbrydelse

Efter at have installeret yousee-boksen, er jeg ude for, at der kommer en meddelelse på skærmen, at TVet vil blive afbrudt, hvis jeg ikke trykker på OK inden 60 sek.. Det gør jeg så, og det virker.

Men hvad skyldes dette og hvordan kan jeg undgå det?

mvh

Per

icon

Bedste svar af majah 17 december 2014, 18:44

Hej

Det er dit tv (som jeg gætter på er et Samsung), der har en censor der registrerer, at der er for stille i stuen, og at skærmes nu slukkes.  Jeg syns nu, det er praktisk, hvis man forlader et tændt tv, så slukker det nemlig selv. .Jeg ved ikke, om du kan indstille det til ikke af komme med den meddelelse.  Ellers må du bare spjætte med armene en gang i mellem, så kommer skiltet ikke. ;)  

Se original

5 Kommentarer

Hej

Det er dit tv (som jeg gætter på er et Samsung), der har en censor der registrerer, at der er for stille i stuen, og at skærmes nu slukkes.  Jeg syns nu, det er praktisk, hvis man forlader et tændt tv, så slukker det nemlig selv. .Jeg ved ikke, om du kan indstille det til ikke af komme med den meddelelse.  Ellers må du bare spjætte med armene en gang i mellem, så kommer skiltet ikke. ;)  

Hej Majah

Tusind tak for dit svar. Vi vil prøve at spjætte lidt som du foreslår.

mvh

>Per

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan slå funktionen fra i menuen.

joern skrev:
Du kan slå funktionen fra i menuen.

Du har ret Jørn!

Jeg har ofte tjekket værktøj og troede det var der, men fik også det irriterende skilt.

Sleep-timer = Fra

Energibesparelse = Fra

Menu:

System > Tid > Sleep-timer = Fra

Økoløsning  > Aut.sluk,fra  = Til  skal være FRA

Tak til jer alle. Det satte tingene på plads.

mvh

Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)