tv

er der nogen der ved hvad tv pakkerne kommer til at koste i  2016 ?

mvh pierre !

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Boligforeninger m.m.  har fået besked om tv-pakkernes priser pr. 1. jan. 2016 midt i sept. 2015.

Det er underligt hvis privatkunder ikke kan finde priser  for 2016 på yousee.dk.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Vilhelm skrev:
Boligforeninger m.m.  har fået besked om tv-pakkernes priser pr. 1. jan. 2016 midt i sept. 2015.

Det er underligt hvis privatkunder ikke kan finde priser  for 2016 på yousee.dk.

I min ejerforening betaler jeg kun Grundpakken til foreningen. Resten op til den store pakke betales til YouSee. Den pris kender jeg ikke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

Vilhelm skrev:

I min ejerforening betaler jeg kun Grundpakken til foreningen. Resten op til den store pakke betales til YouSee. Den pris kender jeg ikke.

Jeg synes det er helt forkert at YouSee oplyser tv-pakkernes priser pr. 1. jan. 2016 til foreninger, men ikke samtidig giver private kunder besked, skønt YouSee bare kunne oplyse priserne på YouSee's hjemmeside som man har gjort det tidligere.

Jørn, vil du ikke spørge YouSee, fx i superbruger-forum, om at oplyse priserne på hjemmesiden?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)