Svar

TV 2 Sport på kanal 49

Skal eller skal der ikke være et skilt på kanal 49, som fortæller, at TV 2 Sport kommer på kanalen?

Jeg kan læse på YouSee's Facebook-side, at nogen kan se et skilt på kanalen som fortæller at kanalen kommer der, mens andre ikke har skiltet på denne kanal (inkl. mig selv).

Kanalen hedder Event HD og i info-bjælken sår der HD-test.

Det er mærkeligt, at nogen kunder har skilt på kanalen, mens andre ikke har. Det burde vel være det samme for alle, når kanalen ligger på samme kanalplads.

Bliver spændende at se, om os som ikke har skilt på kanalen, også får TV 2 Sport på kanalpladsen på fredag, eller om vi skal til at lave en fejlmelding. Det vlle være pænt træls, da det så formentlig vil komme til at tage noget tid af få i orden.

Og for lige at komme det i forkøbet, så er tv-kanaler genindlæst med korrekt netværksid. og netværksfrekvens. Det er nøjagtigt det samme "problem" på flere tv i husstanden.

icon

Bedste svar af aunboel 9 januar 2015, 13:31

Så er der hul igennem både på kanal 49 og 149 :D

Se original

7 Kommentarer

Den burde ligge to steder i nettet. I hele januar vil den ligge ukodet i grundpakken (tilvalgskanal). Det burde fordoble din chance for at se med fra på fredag.

Det kan nævnes, at jeg også har skiltet på plads 49. :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
TV 2 Sport (HD) skal nok dukke op den 9. jan. 2015.

Den kommer ukodet i Fuldpakken på kanalplads 49.

Har man en Bland Selv-pakke, og derfor anvender netværks-id (00)111 ved kanalsøgningen, vil kanalen også  ligge på plads 49 (men i Grundpakkens frekvensområde ligesom alle Ekstrakanaler. Frekvensen i Hovedstadsregionen er 143 MHz). Den vil være ukodet i januar, men man skal vælge den inden 20. jan. for at få den i sin Bland Selv-pakke fra 1. februar.

TV 2 Sport  vil  som Ekstrakanal ligge på kanalplads 149. (143 MHz i Hovedstadsregionen).  I  januar vil den være ukodet. Men bestiller man den inden den 20. jan., får man fra februar for 40 kr./md.

Vi har besluttet at skifte fra mellempakken til "Mellempakke med Bland Selv" for blandt andet at kunne se den nye TV2 sportskanal. Men jeg kan ikke finde den under "Vælg dine bland selv kanaler" på hjemmesiden - er der nogen der ved hvordan man tilvælger den?

Du kan først vælge den som Bland Selv på fredag d. 9/1. Den vil dog blive sendt ukodet hele januar på kanalplads 149.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det er endnu ikke muligt at vælge TV  2 Sport. Vent i det mindste til fredag d. 9. jan. kl. 18.30.

YouSee plejer nemlig først at give mulighed for at vælge nye kanaler når de er lanceret.

Så er der hul igennem både på kanal 49 og 149 :D

Omdømme 3

Badge
Det er nu muligt at vælge TV  2 Sport som Bland Selv-kanal - eller som Ekstrakanal (40 kr./md.).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)