Svar

Tuner i Humax. slette .Viasat favoritter.

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 67 kommentarer
I humax ser jeg 4 stk. Tuner. 2stk. Med flere tal og 2stk med 0 er. Hvad betyder det og hvis man kan bruge det hvordan.

Humax læste her inde nået om hvordan man skal slette og hvis man ikke gjort var man nød til at reset hele Boxen. Så en vejledning er meget velkommen.

Jeg bestilte bredbånd. det nye for at få flere film og serier. Fik også 2stk. C more kanaler og på boxen film og serier. Nu er det 4 dage siden skulle man ikke også få Viasat favoritter. På forhånd mange tak.
icon

Bedste svar af mich 29 april 2017, 13:47

mich skrev:

jarlja skrev:

1. I humax ser jeg 4 stk. Tuner. 2stk. Med flere tal og 2stk med 0 er. Hvad betyder det og hvis man kan bruge det hvordan.

2. Humax læste her inde nået om hvordan man skal slette og hvis man ikke gjort var man nød til at reset hele Boxen. Så en vejledning er meget velkommen.

3. Jeg bestilte bredbånd. det nye for at få flere film og serier. Fik også 2stk. C more kanaler og på boxen film og serier. Nu er det 4 dage siden skulle man ikke også få Viasat favoritter. På forhånd mange tak.

1. Du kan se kvaliteten på de forskellige frekvenser, men ellers skal du ikke bruge det til noget

2. Er det fordi, du har fyldt harddisk, som du ikke kan slette ? (ned til 7%)

3. Viasat favoritter, filmene er blandet inde under film, der naturligvis ikke står Cmore ved , men Viasat, så vidt jeg husker. Men viasat er ikke under pakker, det er kun Cmore og evt. HBO

Vedr. punkt 2, så kan du læse denne https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/humax-problemer-med-halvfyldt-hardisk-optagelser-slettet-sadan-undgar-du-det-fremover-99200

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
jarlja skrev:

1. I humax ser jeg 4 stk. Tuner. 2stk. Med flere tal og 2stk med 0 er. Hvad betyder det og hvis man kan bruge det hvordan.

2. Humax læste her inde nået om hvordan man skal slette og hvis man ikke gjort var man nød til at reset hele Boxen. Så en vejledning er meget velkommen.

3. Jeg bestilte bredbånd. det nye for at få flere film og serier. Fik også 2stk. C more kanaler og på boxen film og serier. Nu er det 4 dage siden skulle man ikke også få Viasat favoritter. På forhånd mange tak.

1. Du kan se kvaliteten på de forskellige frekvenser, men ellers skal du ikke bruge det til noget

3. Viasat favoritter, filmene er blandet inde under film, der naturligvis ikke står Cmore ved, men Viasat, så vidt jeg husker. Men viasat er ikke under pakker, det er kun Cmore og evt. HBO
Omdømme 7
Badge +3
mich skrev:

jarlja skrev:

3. Viasat favoritter, filmene er blandet inde under film, der naturligvis ikke står Cmore ved , men Viasat, så vidt jeg husker. Men viasat er ikke under pakker, det er kun Cmore og evt. HBO

Vedr. punkt 2, så kan du læse denne https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/humax-problemer-med-halvfyldt-hardisk-optagelser-slettet-sadan-undgar-du-det-fremover-99200
Omdømme 7
Badge +6
De enkelte Tunere bliver aktive efter behov.
Udsendelser slettes ved at vælge papirkurv og OK bekræfte derefter sletning.
Filmfavoritter er en del af Filmpakken.
Omdømme 2
Jeg takker for hjælpen 🤗🤗🤗

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8