Tilslutning yousee boks til Beovision 10

• Bruger
  • 6 kommentarer
Efter skift af internetudbyder kan vi ikke få yousee boksen til at søge efter netværk. Netværk virker fint til pc, iphone, ipads, men ikke til yousee boks. Vi har 5Ghz router og har prøvet alle muligheder for tilslutningen til Beovision 10. Håber nogen kan hjælpe

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej PiaMi

Jeg kan se at du mangler svar her :)

Hvilken tv-boks har du fra YouSee derude?
Badge
Hej PiaMi
Jeg har selv Beovision 11. Og tvboxen har også drillet mig.Med at tvboxen ik' ville på nettet,jeg ville ha' at den brugte trådløst 5GHz . Men ville ikke finde IP Adr. På tvbox.Men fandt til sidst ud af,rode lidt med menuen på tv, på kildeliste, hvor tilslut skartstik i skar 2-5 tilslutning på B&O tv. Når du er i indstillinger,på beovision 10 (Tvboxen) navn i kildelisten, som jeg gik ind på med B&O fjernbetjeningen,og trykkede på OK, Så indstillede mit beovision 11 indstillinger for Tvboxen,og derefter ku' jeg benytte fjernbetjeningen til tvboxen, Ved ikke hvor meget tid jeg brugt med at rode med fjernbetjeningen og tvboxens indstilling for at ku' få box til at søge trådløst net som den godt ku' finde net på 5GHz Men hele tiden derefter,sagde at tvbox ik' havde IP -addresse Og kom så ikke vidre derfra.
Før som sagt,først genstarte box, og gennem kildelisten og ok,på Tvbox, med B&O fjernbetjeningen så ordnede B&O tv det hele,Sådan fik jeg min tvbox til at fungerer,endelig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)