Spørgsmål

tilslutning af dvdplayer til mit kabel tv

hvad er startfrekvens,slutfrekvens samt symbolrate

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Tv-pakke uden Bland Selv. Netværks-id: (00)100.
Tv-pakke med Bland Selv. Netværks-id: (00)111

Anden digital boks?
Har du en anden digital bokser/tuner skal du bruge følgende indstillinger for at finde dine tv-kanaler:

Netværks-ID 100 (111).
Frekvens 450000 kHz
Symbolrate 6875
Modulation 64

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/netvaerksid
har nu prøvet, men jeg kan stadig ikke få det til at fungere.
Har flg. Modem. Sagemcom Pack. F@st 3686 V2.
TV. Boks Homi. CE 1177
Phillips TV. 32 PFL 9603

DVD player. Samsung. BD-E8500N
Erik Dahl
Omdømme 7
Badge +6
Er antennekablet fra vægudtag i orden og tilsluttet korrekt, og HDMI forbindelsen til TV også OK.?
Hej.
Tak for din tålmodighed.
Ja jeg har tjekket alle kabler incl. HDMI.
jeg har tilsluttet som følger.
antennekablet fra væg har jeg koblet ind på DVD players antenne indgang og fra dennes udgang til tv. boksen,.DVD player er tilsluttet til TV HDMI2.
Boksen er tilsluttet til TV HDMI1 med grundpakke og 10 valgte kanaler og det fungerer upåklageligt.
Men det undrer mig at jeg i fotsøget på opsætning af DVD player alligevel får melding om intet eller svagt antennesignal.
Erik
Omdømme 7
Badge +6
Det er muligt at signalet er for svagt til Recorderen noget, det er også muligt at den er stået af, har selv haft et par stykker af dem, E modellen gik i stykker 3 gange, og kunne ikke modtage TV og blev erstattet af Samsung med en F, den fik så problemer med BD drevet, den blev så udskiftet med Humaxen fra You See, og alt er perfekt nu, den er langt bedre end dem fra Samsung, til BD/DVD er der nu en Panasonic, den bruges dog ikke så meget, da der bruges Streaming fra diverse You See tjenester og andet.
Så hvorfor har du egentlig den Samsung.?
Tak for dit svar.
Ja jeg har også en mistanke om at det Playeren der fejler et eller andet, ja jeg fik den såmænd forærende ag min svoger, der har en magen til og som fungerer.
jeg troede lige et øjeblik at jeg havde fået det til at virke, jeg flyttede mit HDMI kabel til HDMI3 på TV og i et splitsekund fandt den alle kanalerne men så forsvandt de igen og det er ikke siden lykkes mig at gøre det igen, nå men jeg tror desværre ikke vi når ret meget længere jeg kan stikke en plade i og se den, men det har altid ærgret mig at eje et objekt hvor kun halvdelen virker også selv om man aldrig for brug for funktionerne i virkeligheden kan jeg jo se alle kanalerne via mit bredbånd. Så hvis du ikke kommer på andre smarte ideer så skal du have tak for hjælpen.
Erik.
ide-data@youmail.dk
Omdømme 7
Badge +6
Som der skrives, så tyder det på at den er stået af, der må nøjes med You See boksen til optagelser.
OK. Ja sådan er det jo, yak for denne gang.
De bedste hilsener.
Erik Dahl.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)