Spørgsmål

texttv

hvornår kommer der texttv på den nye boks

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hejsa,

Lige et hurtigt indspark:

Tekst tv på Humax-boksen har første prioritet og er lige på trapperne :)
Nikolaj skrev:

Hejsa,

Lige et hurtigt indspark:

Tekst tv på Humax-boksen har første prioritet og er lige på trapperne :)

Nu er det 15 dage siden dit svar.
Betyder "lige på trapperne" flere måneder ligesom den seneste opdatering, der kun gav dyb dvale i standby, og absolut ingen features og nyttige bruger funktioner?
briane skrev:

Og som jeg forstår det, så SKAL man se tv igennem den nye boks, med mindre man har en splitter på, og dermed er man frataget muligheden for at få undertekster på. Så længe man ikke kan få undertekster på udsendelserne, bliver jeg på den gamle boks.

Det med en splitter... Ved bland selv-kanaler - dem med kode på - skal der kortlæser + kort i fjernsynet. Dvs. man kan ikke altid bare køre uden om boksen. Så det er lidt øv, at boksen ikke kan finde ud af det med undertekster.
Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg skal slet ikke have den nye boks så længe teksttv ikke er på. Og som jeg forstår det, så SKAL man se tv igennem den nye boks, med mindre man har en splitter på, og dermed er man frataget muligheden for at få undertekster på. Så længe man ikke kan få undertekster på udsendelserne, bliver jeg på den gamle boks.

Det kunne være rart hvis Yousee kom med en plan for hvornår de regner med at få det på, da det for mange må være et problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)