Svar

Tale på Discovery

Jeg har irriterende dansk tale på min Discovery Kanal - hvordan slår jg den fra, når nu teksten er tilstrække-

lig ?

mvh. Frank

icon

Bedste svar af Kasper 9 februar 2015, 15:02

Hej Jensen61

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg kan se at du ikke har fået svar endnu så jeg vil lige byde ind. Hvis du skifter lydspor på dit tv eller din boks mens du står på kanalen, så kan du undgå dette.

/Kasper 

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Jensen61

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg kan se at du ikke har fået svar endnu så jeg vil lige byde ind. Hvis du skifter lydspor på dit tv eller din boks mens du står på kanalen, så kan du undgå dette.

/Kasper 

Har helt det samme problem, er møg irriterende når man ser Fast "N' Laud

Jamen jeg kan slet ikke skifte lydspor på min YouSee box på den kanal, går jeg ind i Sprog -> Dialo, har jeg kun Synstolkning og ingen andre valg.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

bonvang skrev:
Jamen jeg kan slet ikke skifte lydspor på min YouSee box på den kanal, går jeg ind i Sprog -> Dialo, har jeg kun Synstolkning og ingen andre valg.

På min boks er der engelsk tale og danske undertekster. Boksen er en Samsung 3126PVR fra YouSee.

Du har ret i, at der kun er et Synstolkning.

Prøv at gå ind i menu/indstillinger/personlig/sprog. Her skal alle tre stå til dansk. Det gør de hos mig og det virker.

Hej Jørn

De står allerede på danske dem alle, har også prøvet med andre indstilninger og endda op til flere gange sat den til at gå til fabriksindstilling, men det hjælper ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

bonvang skrev:
Hej Jørn

De står allerede på danske dem alle, har også prøvet med andre indstilninger og endda op til flere gange sat den til at gå til fabriksindstilling, men det hjælper ikke

Så har du kun et par ting mere du kan prøve. Start med at fjerne antennestikket fra boksen et par minutter. Hjælper det ikke er sidste mulighed - som jeg kender til - at benytte "abegrebet", hvor boksen indlæser den seneste software igen. På en Samsung 3126PVR gøres sådan: På boksen slukkes bagpå. Herefter holdes (stadig på boksen) menu, pil op og OK trykket ind samtidig med, at boksen tændes bagpå. Tasterne skal være trykket ind, indtil der står codn i boksens display. Herefter begynder begynder indlæsning af sw. Vent indtil boksen er gået i STB og displayet viser klokken, før du tænder boksen.

Tja, jeg døjer med samme problem.

TLC hd har nu synstolkning, og det er umiligt at deaktivere.

Amatøragtigt siger jeg bare.

Når jeg vælger luppen, er der flueben ud for synstolkning, og det er ikke muligt at ændre.

Jeg har prøvet at indlæse ny software, det hjalp heller ikke.

Så har du kun et par ting mere du kan prøve. Start med at fjerne antennestikket fra boksen et par minutter. Hjælper det ikke er sidste mulighed - som jeg kender til - at benytte "abegrebet", hvor boksen indlæser den seneste software igen. På en Samsung 3126PVR gøres sådan: På boksen slukkes bagpå. Herefter holdes (stadig på boksen) menu, pil op og OK trykket ind samtidig med, at boksen tændes bagpå. Tasterne skal være trykket ind, indtil der står codn i boksens display. Herefter begynder begynder indlæsning af sw. Vent indtil boksen er gået i STB og displayet viser klokken, før du tænder boksen.

Hjalp desværre ikke, men tak

I skal ændre lyd fra stereo til surround.

kejle skrev:
I skal ændre lyd fra stereo til surround.

Tak, ja det virket.

Hejsa, på mit Samsung tv "9000 serie fra for ca 2 år siden" trykker man på Menu og går ind på Udsendelse - Lydindstillinger - Lydbeskrivelse og vælger Fra her, herefter virker det hos mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)