Svar

Synstolkning på Disney Channel

• Deltager
  • 2 kommentarer
Vi er ramt af synstolkning (dvs. at en tilsyneladende computergeneret damestemme forklarer hvad der sker) på Disney Channel efter tilmeldning til Bland selv. YouSee anbefaler at gendanne fabriksindstillinger, tænde og slukke you see boxen, men henviser ellers til google...
Synstolkningen optræder både i You See app'en og på TV med box, hvilket tyder på, at problemet er knyttet til kanalen og ikke TV'et.
Jeg har prøvet alle you see-indstillinger, sikret dansk sprog, slå synstolkning fra og at skifte fra stereo til surround. Intet hjælper.
icon

Bedste svar af seee 17 juli 2018, 11:53

Det viser sig at være nogle helt særlige programmer (og sæsoner) på Disney Channel, med helt særlige sendetidspunkter (mellem 22 og 5), der fra kanalens side er synstolket, og det kan ikke slås fra. Tak for hjælpen!

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ingen problemer på den kanal, indstilling er sådan.

Sådan ser mine indstillinger også ud...
Omdømme 7
Badge +6
Har også set på kanalen på App, der var heller ikke noget at bemærke, er der stadig problemer.?
Det viser sig at være nogle helt særlige programmer (og sæsoner) på Disney Channel, med helt særlige sendetidspunkter (mellem 22 og 5), der fra kanalens side er synstolket, og det kan ikke slås fra. Tak for hjælpen!
Omdømme 5
Badge +7
Hej seee

Tak for tilbagemeldingen! :)

Jeg markerer dit svar som bedste svar (løsning).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)